در پایان لیگ برتر فوتسال کشور صورت گرفت:

آبروداری نماینده البرز در ششمین حضور / مقاومت همچنان «مقاومت» می‌کند

۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۰:۳۸:۳۸
کد خبر: ۹۵۰۲۴۹
آبروداری نماینده البرز در ششمین حضور / مقاومت همچنان «مقاومت» می‌کند
لیگ برتر فوتسال کشور در مرحله نخست فصل جاری خود به اتمام رسید و در نهایت این فصل پرفراز ونشیب وپرالتهاب امسال با کسب رتبه نهمی مقاومت البرز پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ در هفته پایانی این مسابقات اما نماینده البرز این فرصت ومجال را داشت تا با پیروزی مقابل تیم قعرنشین آذرخش  بندرعباس خود را به مرحله پلی اف برساند و همانند فصل گذشته فرصت حضور در این مرحله را بیاید اما این اتفاق نیافتاد و کسب تساوی بی ثمر هم مقاومت را ناکام گذاشت و هم مجوز سقوط آذرخش را به دسته پایین تر صادر کرد.

مقاومتی ها در حالی فصل را با فرهاد کشاورز آغاز کردند که از همان روزهای ابتدایی با مشکلات و موانع عجیبی روبرو بودند.

ممنوعیت جذب بازیکن سرباز شوک بزرگی بود که مقاومتی ها با آن روبرو شدند و سبب شد آنها از تنها ابزار قدرتمند خود برای جذب بازیکن جهت تقویت تیم خود محروم شوند.

در ادامه فصل نیز مصدومیت و جدا شدن برخی بازیکنان نیز مزید برعلت شد تا روند نتایج خوب این تیم دستخوش تغییر شود و آنها را تا آستانه سقوط و استرس افتادن به دسته پایین تر ببرد.

در سوی دیگر ودر بخش پشتیبانی نیز علیرغم یدک کشیدن نام شهرداری کرج ،به گفته مدیرعامل باشگاه یک ریال از سوی مدیریت شهری به مقاومتی ها تزریق نشد تا مشکلات آنها در طول رقابت ها دوچندان شود.

با همه آنچه گفته شد ششمین فصل حضور مقاومت البرز در لیگ برتر فوتسال کشور به پایان رسید و این تیم با بهره گیری از کادر فنی بومی وبازیکنان جوان توانست سهمیه استان را در لیگ برتر کشور حفظ کند.

ادامه حضور مقاومت در لیگ برتر فوتسال با توجه به محدودیت های موجود نیازمند یک بررسی دقیق و برگزاری نشست های هماهنگی است تا اتفاقات این فصل وفصول گذشته کمتر تکرار شود.

برای تداوم حضور این تیم در لیگ برتر فوتسال کشور اگر قرار به مشارکت مدیریت شهری در تامین هزینه های این تیم است این سازوکار باید به شکل شفاف و درست شکل بگیرد و وظایف مجموعه سپاه ومدیریت شهری به شکل کاربردی تعیین شود.

مقاومت مورد توجه و حمایت اقشار مختلف مردم است و از پایگاهی ویژه در نزد آحاد مردم البرز برخوردار بوده و نیاز است تا با یک برنامه ریزی صحیح زمینه حضور این تیم در لیگ فوتسال کشور با شرایطی استاندارد مهیا شود.

مقاومت در 6 دوره حضور خود در سطح اول فوتسال کشور با همه مشقت ها و کمبودها آبروداری کرده و باید برای ادامه حضور این تیم و ارتقا جایگاه آن با رویکردی متفاوت و بهتر در فصل جدید حضور یافت.

 

...

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز