در یک قدمی المپیک قرار دارم

۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۲:۳۵:۳۱
کد خبر: ۹۵۰۳۵۴
در یک قدمی المپیک قرار دارم
قهرمان پرتاب وزنه ایران گفت: در یک قدمی المپیک قرار دارم و امیدوارم این اتفاق تاریخی بیافتد تا ما 2 سهیمه دوومیدانی در المپیک داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، شاهین مهردلان در حاشیه دیدار با فتاحی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اظهار کرد: در یک قدمی المپیک قرار دارم و امیدوارم این اتفاق تاریخی بیافتد تا ما 2 سهیمه دوومیدانی در المپیک داشته باشیم.

وی افزود: در مسابقات داخل سالن ایران توانستم با پرتاب 20 متر و 74 سانتی متر، رکورد ایران را حدود 2 متر افزایش دهم، همچنین رکورد آسیا را با 20 متر و 50 سانتی متر بزنم.

قهرمان پرتاب وزنه ایران ضمن تشکر از حمایت های فتاحی، مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: خوشبختانه مدیر کل ورزش و جوانان و زارعی، معاون امور ورزشی این اداره کل هر کاری که می‌توانستند و از دستشان بر می‌آمد، برایم انجام داده اند و مرا حمایت کردند.

مهردلان در خصوص کسب سهیمه المپیک نیز بیان کرد: ورودی المپیک 21 متر و 10 سانتی متر است و ما دو راه برای کسب سهمیه داریم. اینکه ورودی را کسب کنم یا با حضور در مسابقات بین المللی متعدد و کسب امتیاز بالا به المپیک راه پیدا کنم.

وی ادامه داد: در دو صورت حضور در المپیک متحمل است و حدود 5 ماه زمان دارم تا به آن دست یابم.

قهرمان پرتاب وزنه ایران تصریح کرد: تا حدود 25 روز دیگر مسابقات آسیا در چین برگزار می‌شود که اگر در این مسابقات بر روی سکو بروم، می‌توانم در مسابقات جهان که یک ماه پس از آن در همین کشور برگزار می‌شود، شرکت کنم.

مهردلان اضافه کرد: هنوز رنکینگ جدید اعلام نشده ولی من در بین 32 نفر برتر هستم که با حضور در مسابقات جهان می‌تواند این رنکینگ ارتقا یا کاهش یابد ولی به طور کلی اگر هماهنگی های لازم برای شرکت من در مسابقات بین المللی صورت گیرد، احتمال کسب سهیمه المپیک بیشتر خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز