استادار خبر داد:

ورود سریال سنجرخان به فاز اجرایی

۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۶:۰۲:۱۲
کد خبر: ۹۵۰۵۴۰
ورود سریال سنجرخان به فاز اجرایی
استاندار کردستان، گفت: بیشتر مردم کردستان نام سنجر خان را شنیده اند ولی شناخت چندانی از جایگاه و نقش وی ندارند، بنابراین این سریال به شناخت این شخصیت کم نظیر کمک خواهد کرد..

به گزارش خبرگزاری برنا؛ بهمن مرادنیا امروز(۲۴دی) در دیدار با کارگردان سریال سنجرخان بر معرفی چهره های تاثیر گذار و مغفول مانده استان تاکید و اظهار کرد: این شخصیت ها که به لحاظ تاریخی تاثیر گذار بوده‌اند باید در سطح ملی به مردم معرفی شوند.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ کم توجهی های زیادی نسبت به شخصیت های مهم استان صورت گرفته است، افزود: ما خود در گام اول باید تلاش کنیم این چهره ها و مفاخر را به جامعه معرفی کنیم چرا که آنان سهم بزرگی در امنیت و فرهنگ ایران داشته اند.

استاندار کردستان بر بکارگیری همه ظرفیت ها برای ساخت حرفه ای سریال سنجرخان تاکید و بیان کرد: ساخت و تولید این سریال خواسته مردم است و ما نیز تلاش خواهیم کرد این سریال تولید و از رسانه ملی و شبکه های سراسری پخش شود.

مرادنیا عنوان کرد: بیشتر مردم کردستان نام سنجر خان را شنیده اند ولی شناخت چندانی از جایگاه و نقش وی ندارند، بنابراین این سریال به شناخت این شخصیت کم نظیر کمک خواهد کرد.

وی خواستار بهره گیری از توان و ظرفیت هنرمندان کردستانی در ساخت سریال تاریخی سنجرخان شد و ذکر کرد: هنرمندان استان با مشارکت در این سریال می‌توانند بسیاری از قابلیت های خود را نمایان و از آن به عنوان یک فرصت مطلوب استفاده کنند.

استاندار کردستان در ادامه سخنان خود اتمام تعداد زیادی از پروژه های نیمه کاره فرهنگی و ورزشی را نیز یادآوری کرد و  گفت: توافقی با یونسکو صورت گرفته است که جشن نوروز امسال با حضور تعداد کثیری از سفیران کشورهای خارجی و کشورهای حوزه نوروز در سنندج برگزار شود.

در ادامه این دیدار محمد حسین لطیفی ضمن ابراز خوشحالی از شروع ساخت سریال سنجرخان، خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد با بهره گیری از هنرمندان توانمند کردستانی این سریال تاریخی و فاخر را در بازه زمانی یکسال تا ۱۵ ماه به اتمام برسانیم.

وی یادآور شد: این سریال در ۲۶ قسمت ساخته خواهد شد و پیش تولید آن نیز طی چند روز آینده شروع خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز