رییس هیئت دو ومیدانی لرستان در گفت وگو با خبرگزاری برنا:

قهرمانی اخیر تیم پلیمرخلیج فارس با اهمیت ترین نتیجه موفقیت تیمی در ورزش استان است / این موفقیت به اعتماد اسپانسرها در ورزش لرستان کمک می کند

۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۳:۳۲:۱۹
کد خبر: ۹۵۰۶۵۰
قهرمانی اخیر تیم  پلیمرخلیج فارس با اهمیت ترین نتیجه موفقیت تیمی در ورزش استان است  / این موفقیت به اعتماد اسپانسرها در ورزش لرستان کمک می کند
سیاوش سپهوند گفت: قهرمانی تیم دوومیدانی پلیمر خلیج فارس خرم آباد در مسابقات آسیایی با اهمیت ترین نتیجه تاریخ ورزش لرستان در عرصه قهرمانی تیمی بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ سپهوند درحاشیه دیدار کادر مربیگری تیم دوومیدانی پلیمر خلیج فارس خرم آباد با مدیرکل ورزش وجوانان استان  ضمن اشاره به  موفقیت اخیر تیم دو ومیدانی پلیمر خلیج فارس خرم آباد در مسابقات داخل سالن آسیا ، اظهار کرد: این موفقیت  با اهمیت ترین نتیجه تاریخ ورزش لرستان در عرصه قهرمانی تیمی  بوده  که تا به حال کسب شده است.

 او افزود: ما توانستیم در قالب یک تیم همدل وبا حمایت های مدیرکل ورزش وجوانان استان جناب کریمی  و همچنین مدیرعامل شرکت پلیمر خلیج فارس جناب دکتر حسین رحمتی این موفقیت مهم را کسب کنیم.

 سپهوند تصریح کرد: باشگاه پلیمر خلیج فارس به عنوان اولین باشگاه تخصصی دوومیدانی درسطح کشور به صورت ثبت شده در لرستان وخرم آباد مشول به فعالیت است.

  رییس هیئت دو ومیدانی لرستان خاطر نشان کرد: هیئت دوومیدانی لرستان دربرنامه چهارساله خود ودرسال دوم توانسته است هم در جذب اسپانسر و هم در کسب موفقیت در سطوح کشوری و آسیایی موفق عمل کند.

 سپهوند با بیان اینکه باتوجه به  اهمیتی که به   وضعیت ورزشکارانمان   می دهیم  دوومیدانی کاران ما دغدغه ایاب وذهاب و اسکان و تغذیه ندارند، یادآورشد: امیدواریم که با این همدلی موفقیت هارا در درده پایه نیز رقم بزنیم.

 او با بیان اینکه تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد متشکل از ورزشکاران بومی و غیر بومی وحتی  ورزشکاران خارجی ازکشور لهستان بوده است ، گفت: البته تمام مربیان تیم بومی ولرستانی بوده اند  و امیدوارم روزی تمام ورزشکاران حاضر در این تیم لرستانی وبومی استان باشند .

 سپهوند  ادامه داد: ما توانستیم در مسابقات آسیایی با کسب 3 مدال طلا ، 4 نقره و 5 برنز و کسب 106 امتیاز مقتدرانه  عنوان قهرمانی  بیست وچهارمین دوره مسابقات آسیایی داخل سالن  را کسب کنیم.

رییس هیئت دو ومیدانی لرستان تاثیر این قهرمانی را در ورزش لرستان  بسیار عالی ارزیابی کرد و افزود: این موفقیت باعث اطمینان  واعتماد سرمایه گذاران برای اسپانسرینگ درورزش وتیم داری شده وباعث  خواهد شد تا ورزش استان در سطوح مسابقات آسیایی و جهانی دیده شود.

او گفت: حضور مربیان وورزشکاران لرستانی در این تیم وکسب قهرمانی  در این مسابقات  می تواندبه عنوان یک کلاس خوب فنی درنظر گرفته شود.

 سپهوندبا  بیان اینکه  ما فعلا در سال اول است که درعرصه تیم داری  بارفع تمام مشکلات وایرادها این موفقیت را کسب کرده ایم  ، تاکید کرد:موفقیت های بیشتر نیاز به زمان دارد و مطمئنا سال آینده  با مربیان وورزشکاران بومی به عنوان یکی از قدرتمندترین وفنی ترین تیمها در سطح کشور ظاهر خواهیم شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز