جلسه هماهنگی برای برنامه های تفتیان برگزار شد

۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۱:۲۰:۳۲
کد خبر: ۹۵۰۸۲۵
جلسه هماهنگی برای برنامه های تفتیان برگزار شد
جلسه هماهنگی فدراسیون دو و میدانی با سریع ترین مرد ایران برای بررسی برنامه های تمرینی تا المپیک توکیو برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، جلسه هماهنگی فدراسیون دو و میدانی با حسن تفتیان در خصوص بررسی برنامه‌های آماده‌سازی وی و حمایت همه جانبه تا بازی‌های المپیک توکیو با حضور پژمان معتمدی، سرپرست دبیری فدراسیون و مرتضی غلامی خزانه دار و عضو هیأت رییسه فدراسیون روز 24 دی ماه در محل فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه به بررسی مفاد قرارداد "گی اونتانون" مربی فرانسوی تفتیان، زمان‌بندی برنامه‌های اردوهای تدارکاتی در کمپ اینسپ پاریس، جذب ماساژور و فیزیوتراپ و حضور در چند مسابقه بین‌المللی تور IAAF در اروپا پرداخته شد و مقرر گردید در سریع‌ترین زمان ممکن، برنامه‌های سریع‌ترین مرد ایران با هدف آماده‌سازی برای حضور پرقدرت در بازی‌های المپیک 2020 توکیو در دستور کار فدراسیون دو و میدانی قرار گیرد.

معتمدی ضمن ابراز امیدواری برای موفقیت تفتیان در مسابقات دو و میدانی داخل سالن قهرمانی جهان و حضور قدرتمند او در بازی‌‎های المپیک توکیو، حمایت همه جانبه فدراسیون دو و میدانی از برنامه‌های وی را اعلام داشت.

تفتیان نیز ضمن قدردانی از زحمات مسئولین فدراسیون در پیگیری امورات مرتبط با برنامه‌های پیش روی، در خصوص حضورش در اردوهای تدارکاتی کمپ اینسپ پاریس ابراز خرسندی کرد و گفت: « بی شک تمام توانم را برای رسیدن به موفقیت در مسابقات داخل سالن قهرمانی جهان و بازی‌های المپیک توکیو به کار خواهم گرفت. تمرین در کنار اونتانون و ملی پوشان تیم ملی فرانسه در اردوی پاریس و استفاده از امکانات خوب کمپ اینسپ به آمادگی من کمک زیادی خواهد کرد و امیدوارم نتایج خوبی نیز کسب کنم.»

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز