سرپرست ورزش و جوانان استان اردبیل :

۴پیست اسکی در استان اردبیل به بهره برداری می رسد

۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۱:۵۷:۱۵
کد خبر: ۹۵۰۸۵۸
سرپرست ورزش و جوانان استان اردبیل گفت : چهار پیست اسکی جدید با هدف توسعه ورزش و گردشگری زمستانی در نقاط مختلف استان اردبیل تاسال آینده راه اندازی می شود.

به گزارش برنا،محمدرضا برادران در برنامه زنده رادیویی با بیان اینکه هم اکنون پیست اسکی زمستانی آلوارس سرعین فعال است خاطرنشان کرد : تلاش می کنیم با تخصیص اعتبار 4 پیست اسکی دیگر تا سال آینده در استان به بهره برداری برسند .

او توسعه ورزش و صنعت گردشگری را از اهداف راه اندازی این پیست ها عنوان کرد و افزود: 3 پیست اسکی زمستانی و یک پیست اسکی روی چمن در اردبیل در حال اجرا هستند که پیست اسکی زمستانی سرعین و شابیل مشکین شهر هرکدام در زمینی به مساحت15 هکتار پیشرفت فیزیکی 50 درصدی دارند وتلاش می کنیم با تخصیص اعتبار و حمایت های وزارت ورزش و جوانان و استانداری اردبیل تا پایان سال 99 به بهره برداری کامل برسند .

سرپرست ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار با اشاره به اینکه طراحی پیست اسکی خلخال نیز به اتمام رسید بیان کرد: همچنین پیست اسکی روی چمن فندقلو هم که سالانه میزبان اردوی تیم ملی می شود در صورت تامین اعتبار سال آینده به بهره برداری کامل رسیده و دراختیار جامعه ورزش قرار می گیرد .

برادران بااشاره به مسیر پیست اسکی آلوارس نیزگفت : مسیر رفت و برگشت این پیست جهت بازسازی به عنایت های استانداری اردبیل و راه و ترابری نیاز دارد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز