هوای سرد در خراسان رضوی ماندگار است

۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۲:۱۳:۱۵
کد خبر: ۹۵۰۸۷۷
هوای سرد در خراسان رضوی ماندگار است
کمینه دما در تمامی شهرستانهای خراسان رضوی شب‌گذشته زیر صفر بود و هوای سرد تا روزهای ابتدایی هفته آینده در استان ماندگار است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در این خصوص گفت: دیشب نیشابور با کمینه دمای هوای ۱۳ درجه زیر صفر سردترین  شهرستان استان بود و پس از آن شهرستانهای فریمان و تایباد به ترتیب با ۱۲ و ۱۱ درجه زیر صفر سردترین مناطق خراسان رضوی گزارش شده‌اند.

زهرا آهنگرزاده افزود: کمینه دمای هوای مشهد طی شب گذشته هشت درجه زیر صفر بود که این دما در شب‌های آینده بین دو تا سه درجه در نوسان است.

وی ادامه داد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد چهار درجه سلسیوس پیش بینی شده است که نسبت به روز گذشته دو درجه افزایش دارد و تا چند روز آینده نوسانی دو تا سه درجه‌ای در دمای هوای مشهد وجود خواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: برای امروز و فردا افزایش ابر در استان خراسان رضوی پیش‌بینی شده است که پیامد آن بارشهای پراکنده برف و باران در نیمه شمالی استان خواهد بود. 

آهنگرزاده از افزایش آلاینده‌های جوی در پی ماندگاری هوای سرد در خراسان رضوی طی این مدت و پیش‌بینی وزش باد به نسبت شدید طی روز پنج شنبه هفته جاری در استان خبر داد.

وی افزود: شهرستان داورزن با بیشینه دمای هوای ۹ درجه گرمترین شهرستان خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌ است.

او ادامه داد: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان‌های فریمان و تربت‌جام با ۳۲ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز