مدیرکل بهزیستی استان البرز :

البرز ۹۰۰ هزار حاشیه نشین دارد/نیازمند مشارکت بیشتر خیرین در اجرا برنامه ها هستیم

۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۱:۴۴:۴۵
کد خبر: ۹۵۱۲۹۵
البرز ۹۰۰ هزار حاشیه نشین دارد/نیازمند مشارکت بیشتر خیرین در اجرا برنامه ها هستیم
مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: البرز با ۹۰۰ هزار حاشیه نشینی که در خود جای داده است دارای آسیبها و مسائل اجتماعی زیادی است ودر این راستا تلاش کرده ایم یک دستگاه پویا و فعال در این زمینه باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ اسدالله حیدری اظهار کرد: خدا را شاکرم در هر کجا بحث رتبه بندی و مقایسه بین ادارات و سازمانها بوده است بهزیستی استان در چند سال گذشته جز دستگاههای برتر معرفی شده است.

وی افزود : در جشنواره شهیدرجایی ، مبحث اشتغال ، حوزه پژوهش و آموزش، دولت الکترونیک ، تکریم ارباب رجوع ، اوقات فراغت جوانان ،اقامه نماز ،ازدواج جوانان ،عفاف و حجاب و همچنین کمک رسانی به سیل زدگان جزء دستگاه های برتر بوده ایم.

مدیرکل بهزیستی در ادامه گفت : سازمان بهزیستی در راستای ایجاد فضایی شفاف شروع به انتشار اطلاعات مستند خود نموده تا با ایجاد سازمان شیشه ای بیش از پیش حمایت های اجتماعی را افزایش دهد ، هر سازمانی که اعتماد مردم را نداشته باشد در آستانه ورشکستگی است باید تلاش شود سرمایه اجتماعی را با تنظیم و بهبود روابطمان حفظ کنیم و گسترش دهیم.

وی در خصوص جلب و جذب مشارکتهای مردمی بیان داشت: باید شکل سنتی را کنار بگذاریم ،در مجاورت شهرستان های ما شهرک های صنعتی وجود دارد و افراد متمکن ، سرمایه گذار و کارخانه دار هستند و باید مشارکت استان البرز خیلی قوی تر و جدی تر از این باشد .

این مسئول تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود اقتصادی باید با برنامه ریزی سازمان یافته  وبهره گیری از ظرفیت خیرین گرانقدر برای بالا بردن جلب مشارکت اقدام کنیم و خیرین البرزی این ظرفیت را از خود نشان داده اند که میتوانند در همه حال یار و یاور مددجویان بهزیستی باشند.

 

...

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز