مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت:

اولین رویداد ورزشی بین المللی شهرستان گنبدکاووس/ نام سردار شهید سلیمانی برکت مسابقات گورش

۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۱۱:۳۲:۰۹
کد خبر: ۹۵۱۵۲۲
اولین رویداد ورزشی بین المللی شهرستان گنبدکاووس/ نام سردار شهید سلیمانی برکت مسابقات گورش
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گلستان با بیان اینکه مسابقات کشتی گورش اولین رویداد بین المللی در شهرستان گنبدکاووس است، اظهار کرد: این مسابقات مزین به نام سردار شهید قاسم سلیمانی است که بدون شک برکت نام ایشان همراه ما خواهد بود.

به گزارش ورزشی خبرگزاری برنا از گنبدکاووس: مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گلستان در مراسم افتتاحیه مسابقه بین المللی کشتی گورش ضمن خیر مقدم به تیم های شرکت کننده در مسابقه، افزود: تیم های شرکت کننده از کشورهای آذربایجان، افغانستان، پاکستان، ترکمنستان و کشور عزیزمان ایران هستند.

بهمن طیبی با اشاره به اینکه مسئولان و‌ مدیران در برگزاری هرچه بهتر  این مسابقات بسیار تلاش نموده اند، اظهار کرد: استاندار گلستان به اهمیت و حمایت هرچه بیشتر به ورزش شهرستان گنبدکاووس تاکید داشته و دارند.

وی با بیان اینکه این مسابقات هشتمین رویداد بین المللی استان گلستان و اولین رویداد ورزشی بین المللی شهرستان گنبدکاووس می باشد، تصریح کرد: امیدواریم که این مسابقات به خوبی برگزار شده و بتوانیم نظر فدراسیون جهانی را جلب نماییم.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گلستان با تاکید بر اینکه این رویداد مزین به نام سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی است، خاطرنشان کرد: بدون شک خیر و برکت نام ایشان همراه ما در این مسابقات خواهد بود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس ضمن تقدیر از شرکت کنندگانی که با حضور خود موجب ایجاد انگیزه در ورزشکاران و برگزاری پرشور مسابقات می شوند، ادامه داد: امید است که شهرستان گنبدکاووس میزبان خوب و شایسته ای برای مسابقات کشتی گورش باشند.

عبدالقدیرکریمی با اشاره به اینکه شهرستان گنبدکاووس ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه های مختلف از جمله ورزش دارد، اظهار کرد: این شهرستان در زمینه های ورزشی برجستگی ویژه دارد که میزبانی مسابقات کشتی گورش یکی از این موارد است.

رئیس فدراسیون روستایی و بازی های محلی نیز در این مراسم، شهرستان گنبدکاووس را شهری با فرهنگ ارزشی غنی دانست و افزود: این مسابقات تلاش برای معرفی فرهنگ قوم ترکمن و تبادل فرهنگی است.

غلامرضا جعفری با بیان اینکه مردم استان گلستان خاطره تلخ سیل و ویرانی هایی که برجای گذاشت را فراموش نکرده اند، تصریح کرد: ویژگی بارز مردم کشور ما همدردی و همیاری است فلذا تقاضا دارم که مردم سیستان و بلوچستان را فراموش نکنید.

وی با تاکید بر اینکه ورزش هدف نیست بلکه وسیله ای برای زنده کردن شرافت و کرامت انسانی است، ادامه داد: چشمان مردم سیل زده استان سیستان بلوچستان به ما است و باید یاری رسان آنها در این مصیبت باشیم.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه نام گنبدکاووس در سطح جهانی در مسابقاتی چون سوارکاری و والیبال خوش درخشیده است، اظهار کرد: مطمئنا در مسابقات گورش هم گنبدکاووس در سطح آسیا و جهانی مطرح خواهد شد.

هادی حق شناس از آمادگی کامل استان گلستان جهت برگزاری مسابقات کشتی گورش در سطح آسیایی خبر داد و گفت: امیدواریم برای دهه فجر سال آینده میزبانی این مسابقات در سطح آسیا را کسب نماییم.

گفتنی است امروز تعدادی از تیم ها به رقابت پرداختند و ادامه این مسابقات فردا، جمعه ۲۷ دی ماه از ساعت ۱۴ ادامه خواهد یافت که به صورت زنده از شبکه ورزش و شبکه گلستان پخش خواهد شد.

خبرنگار:الهام امینی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز