با حضور فضلا و علمای حوزه علمیه مشهد و قم؛

همایش حوزه و آینده در مشهد برگزار شد

۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۱۳:۳۲:۰۴
کد خبر: ۹۵۱۶۶۷
همایش حوزه و آینده در مشهد برگزار شد
همایش حوزه و آینده با موضوع «رویکردهای نوین اجتماعی حوزه و روحانیت (مجاورت اجتماعی)؛ چیستی و چگونگی» امروز با حضور فضلا و علمای حوزه علمیه قم و مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، همایش حوزه و آینده با موضوع «رویکردهای نوین اجتماعی حوزه و روحانیت (مجاورت اجتماعی)؛ چیستی و چگونگی» امروز در دو نوبت صبح و عصر با حضور فضلا و علمای حوزه علمیه قم و مشهد و به همت دبیرخانه شورای عالی حوزه علمیه خراسان در هتل ولایت برگزار شد.

در این همایش تخصصی اباذر جعفری، مدیر کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به کارکرد اجتماعی روحانیت در بعد تبلیغ پرداخت و به ضرورت حضور روحانیت در آسیب های اجتماعی و ارائه راهکار در این خصوص تأکید کرد.

حجت الاسلام کوهی، آینده پژوه و پژوهشگر حوزه دین و حجت الاسلام شعبان زاده، دبیر تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب به تبیین چیستی و ضرورت رویکرد اثر بخش رویکرد اجتماعی حوزه و حجت الاسلام ایزدخواه، رییس اندیشگاه پیشرفت منطقه ای و حجت الاسلام قرایی از اساتید حوزه علمیه به بررسی راهبردها و راهکارهای چگونگی رویکرد اثر بخش رویکرد اجتماعی حوزه پرداختند.

همچنین در این نشست علمی فضلای حوزه علمیه در زمان پرسش و پاسخ به بیان آسیب های اجتماعی و ضرورت ورود حوزه علمیه به این عرصه ها تأکید داشته و به بیان راهکارها و پیشنهادهایی در این زمینه پرداختند

 

نظر شما