بانوان هندبالیست مشهد صدر را حفظ کردند

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۱:۵۱:۳۹
کد خبر: ۹۵۱۹۷۳
تیم هندبال اشتادسازه مشهد با کسب یک پیروزی مهم دیگر در مقابل فولادمبارکه سپاهان، صدرنشینی خود را حفظ کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر بانوان روز جمعه با برگزاری 3 دیدار پیگیری شد. در یکی از بازی‌های مهم هفته، تیم‌های اشتادسازه مشهد و فولادمبارکه سپاهان در اصفهان به مصاف هم رفتند. در بازی رفت و در یک دیدار تماشایی، نماینده مشهد به برتری رسید و دست پر از میدان بیرون آمد.

روز جمعه علاقه‌مندان به هندبال در اصفهان شاهد بازی بسیار حساس این 2 تیم بودند، اما این تیم میزبان یعنی فولادمبارکه سپاهان بود که در نیمه نخست در خانه خود باوجود تلاش و ارائه یک بازی خوب با حساب 16بر 8 باخت و به رختکن رفت. در نیمه دوم بازی پایاپای پیش رفت، اما درنهایت این تیم کهکشانی مشهد بود که توانست با تکیه بر بازیکنان ستاره و ملی‌پوش خود و تجربه سرمربی تیم، پیروز شود و بازی با نتیجه 27بر19 پایان یابد.

در یکی از بازی‌های دیگر که در تالار فدراسیون هندبال برگزار شد، تیم‌های تأسیسات دریایی تهران و کیش‌ایر کیش به‌مصاف هم رفتند که تیم تأسیسات دریایی تهران موفق شد حریف خود را با حساب 26بر14 شکست دهد و ضمن تثبیت موقعیت خود در رده دوم جدول رده‌بندی، انتقام بازی رفت را نیز بگیرد.

در سومین بازی هم در کازرون تیم‌های شهید شاملی این شهر و ذوب‌آهن اصفهان مقابل هم صف‌آرایی کردند که تیم میزبان بعنی شهید شاملی مانند بازی رفت مقتدرانه با نتیجه 26بر16 حریف را شکست داد.

به‌این‌ترتیب در پایان هفته دهم تیم‌های اشتادسازه مشهد، تأسیسات دریایی تهران و شهید شاملی کازرون همچنان در رده های اول تا سوم جدول رده‌بندی قرار دارند و تغییری در بالای جدول صورت نگرفت. اشتادسازه درحال‌حاضر هجده‌امتیازی است و بیشترین امتیاز را دارد.

پس از این تیم، تأسیسات و شاملی 15 و 14امتیاز در کارنامه خود دارند. تیم‌های سپاهان و کیش‌ایر نیز با 9 و 8 امتیاز در رده‌های چهارم و پنجم جدول قرار گرفته‌اند و تا پایان فصل شانس کمی برای رسیدن به سکوی سوم این رقابت‌ها دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز