مدیرکل ورزش وجوانان لرستان:

توسعه همه جانبه ورزش همگانی کلید موفقیت های آینده در سطوح قهرمانی است / توجه به ورزش در روستایی برای توسعه توریسم ورزشی

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۲:۱۰:۲۱
کد خبر: ۹۵۱۹۹۲
توسعه همه جانبه ورزش همگانی کلید موفقیت های آینده در سطوح قهرمانی است / توجه به ورزش در روستایی برای توسعه توریسم ورزشی
"سیّد علی کریمی" توسعه همه جانبه ورزش همگانی را کلید موفقیت های آینده در سطوح قهرمانی دانست.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ کریمی با اشاره  به در نشست اخیر  مدیران کل ورزش و جوانان استان ها که  در محل وزارت ورزش و جوانان به ریاست دکتر احمدی معاونت همگانی و فرهنگی وزارت و حضور مدیرکل حوزه همگانی و مدیرکل امور روستایی وزارت برگزار شده بود با بیان اینکه ورزش همگانی در استان ها فضای بسیار خوبی برای توسعه دارد ، اظهار کرد: این اداره کل توانست با برنامه ریزی، تشکیل کار گروه ها و استفاده از ظرفیت های موجود در استان سال گذشته در جایگاه سوم استانهای تیپ۳ قرار گیرد و جهش بسیار چشمگیری داشت.

او با تشریح برنامه های همگانی و روستایی و عشایری در استان ،افزود: امسال نیز این روند به خوبی طی شده و برای بخش همگانی با مشارکت و استقبال دستگاههای مختلف ،برنامه ریزی ها با توجه جایگاه ویژه ورزش همگانی در سطح جامعه ومطالبه اقشار مختلف صورت گرفته است.

  کریمی تصریح کرد: برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های مناسبتهای بزرگ و مهم مانند ایام الله دهه مبارک فجر با هدف ارتقاء تندرستی و نشاط و شادابی برای همه اقشار جامعه از برنامه‌های پیش روی این اداره کل می باشد.

اوهمچنین توجه به ورزش در روستاها،ایجاد خانه های ورزش روستایی را اقدامی مهم و ارزشمند بیان کرد و نیاز سنجی و شناسایی نیازمندی های روستاییان را در این حوزه ضروری دانست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره های مختلف روستایی و عشایری موجب زنده کردن آداب و رسوم اقوام مختلف و به اشتراک گذاشتن این فرهنگها با سایر اقشارجامعه و سایراستانها می شود استفاده از جذابیت های مختلف فرهنگی و آیینی در این بخش را ویژگی های قابل توجهی برای توسعه توریسم ورزشی در مناطق روستایی و عشایری توصیف کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز