معصومه ابتکار:

بیستمین سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده در ایلام به تصویب می‌رسد

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۲:۱۲:۱۶
کد خبر: ۹۵۱۹۹۵
بیستمین سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده در ایلام به تصویب می‌رسد
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: بیستمین سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده در کشور امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان ایلام به تصویب می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ معصومه ابتکار روز شنبه در حاشیه بازدید از کارگاه چیت‌بافی هفت چشمه شهر ایلام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تصویب سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده در استان ایلام از مهمترین برنامه‌های سفر به این استان است و این سند امروز به تصویب می‌رسد.

وی افزود: این سند کاربردی و راهگشا بوده و راهبردی برای ارتقای بهبود وضعیت زنان در ‌زمینه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و تولید است که موجب رشد کمی و کیفی وضعیت زنان در محیط خانواده و اجتماع می‌شود.

ابتکار به بازدید از واحدهای تولیدی زنان ایلام اشاره کرد و یادآور شد: مسوولان استان فضا را برای فعالیت‌های اقتصادی زنان به ویژه در حوزه تولید صنایع‌دستی و محصولات بومی فراهم کرده‌اند.

وی اضافه کرد: هرچند این اقدامات در راستای توان‌افزایی اقتصادی زنان استان ایلام موثر است اما با توجه به ظرفیت‌ها باید حضور زنان در عرصه تولید و اشتغال با حمایت مسوولان توسعه بیشتری پیدا کند.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: یکی از مهمترین موارد در تولیدات زنان در حوزه‌های مختلف از جمله صنایع‌دستی فراهم شدن شرایط فروش و عرضه آنها به بازار است و زنان باید قوی‌تر و بهتر از گذشته با بازار ارتباط بگیرند و درآمد کسب کنند.

ابتکار افزود: تاکنون طرح‌های مختلفی از طرف معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری به استان ایلام برای اجرا ابلاغ شده است که امروز گزارش کار این طرح‌ها بیان می‌شود و همچنین گروه‌های ارزیاب نیز نتایج حاصل از اجرای این طرح‌ها را ارزیابی می‌کنند.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده روز شنبه به منظور حضور در شورای برنامه ریزی و توسعه و افتتاح و بازدید چند طرح وارد فرودگاه شهدای ایلام شد.

معصومه ابتکار در سفری یک روزه با استقبال قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام وارد استان ایلام شد.

شرکت در شورای و برنامه ریزی و توسعه استان، افتتاح مرکز نوآوری و شکوفایی به صورت ویدئو کنفرانس همزمان در سه استان ایلام، کردستان و هرمزگان، نشست با سازمان های مردم نهاد و شرکت در قرارگاه بازسازی و نوسازی از برنامه های معاون رییس جمهوری در ایلام است.

وی صبح امروز در بدو ورود به استان ایلام از کارگاه چیت‌بافی در روستای هفت چشمه و بازارچه خوداشتغالی بانوان در هانیوان بازدید کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز