فرماندار سمنان:

استفاده از امکانات دولتی در تبلیغات انتخابات ممنوع است

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۲:۴۰:۵۱
کد خبر: ۹۵۲۰۳۲
استفاده از امکانات دولتی در تبلیغات انتخابات ممنوع است
فرماندار سمنان گفت: استفاده از امکانات دولتی در تبلیغات داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی تخلف است و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سید عباس دانایی روز شنبه گفت: تخلفات احتمالی از سوی کارکنان دستگاه‌های اجرایی به دقت رصد شده و گزارش های مربوطه به هیات های اجرایی، نظارت و هیات مرکزی بازرسی و ستاد پیشگیری ارسال می شود.

وی بیان کرد: به هیچ عنوان نباید از امکانات و خدمات دولتی و بیت المال در موافقت یا مخالفت با داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی استفاده شود چون این امکانات باید در خدمتگزاری به مردم صرف شود.

وی تاکید کرد: کارکنان دستگاه‌های اجرایی با هماهنگی و همکاری با مسوولان برای برگزاری انتخاباتی سالم زمینه‌ساز مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشند.

فرماندار سمنان خاطرنشان کرد: ۶۰  بازرس و سربازرس در حوزه انتخابیه سمنان،مهدیشهر و سرخه انجام امور بازرسی در فرآیند انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را برعهده دارند  و  با هوشیاری تخلفات انتخاباتی رصد و پیگیری می‌کنند.

فرماندار سمنان تصریح کرد:  زمان مجاز تبلیغات هشت روز قبل از زمان برگزاری انتخابات است و هرگونه تبلیغات توسط نامزدها یا حامیان آنان پیش از موعد تعیین شده تخلف محسوب شده و با این عوامل برخورد می‌شود.

دانایی یادآور شد: آحاد جامعه در صورت مشاهده هرگونه تخلف انتخاباتی، می‌توانند مراتب را به صورت مستند به هیات بازرسی انتخابات گزارش کنند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز دوم اسفند ۹۸ برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز