چند خانوار ایرانی خودرو ندارند؟

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۵۲۱۸۲
چند خانوار ایرانی خودرو ندارند؟
وزیر تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی در جمع بازنشستگان آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر، 11 میلیون و 900 هزار خانوار ایرانی فاقد خودرو هستند و بخش اعظمی از جمعیت کشورمان مالک هیچ خانه و زمینی نیستند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در پرداخت بسته حمایت معیشتی برای هر خانوار ایرانی به دفعات زیاد آزمون وسع انجام می شود تا از بین جمعیت کل، 60 میلیون نفری که شرایط ضعیف تری نسبت به دیگران دارند مشخص شوند.

محمد شریعتمداری در چهل و یکمین گردهمایی کانون های بازنشستگی آموزش و پرورش استان های کشور که در تهران برگزار شد، اظهار داشت: آزمون وسع در میان چندین روش مطرح، عادلانه ترین روش بوده و براساس آن خانوارهای ضعیف تر و در دهک‌های پایین تر درآمدی برای بسته حمایت معیشتی مشخص شدند.

شریعتمداری تصریح کرد: در حال حاضر، 11 میلیون و 900 هزار خانوار ایرانی فاقد خودرو هستند و بخش اعظمی از جمعیت کشورمان مالک هیچ خانه و زمینی نیستند؛ بنابراین اگر خانواری به هر شکل دارای خانه و ماشین شخصی است و درآمد او از موارد اعلام شده بالاتر است، پس نسبت به بخش اعظم جامعه ، برخوردار است، هرچند وضعیت بسیار خوبی هم نداشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز