رونمائی از اپلیکیشن "شهر من " در نمایشگاه شهر هوشمند

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۲۳:۱۰:۱۶
کد خبر: ۹۵۲۲۸۳
رونمائی از اپلیکیشن شهر من  در نمایشگاه شهر هوشمند
مسئول پروژه شهروند هوشمند و رئیس اداره بازاریابی اپلیکیشن " شهر من " درباره زمان برگزاری نمایشگاه شهر هوشمند گفت: این نمایشگاه از ۱ تا ۴ بهمن ماه در غرفه " شهر من " برگزار خواهد شد و ضمن رونمائی از اپلیکیشن " شهرمن " خدمات متنوعی در قالب این اپلیکیشن به شهروندان معرفی و ارائه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد،" سید رحمان میرزائیان " با اشاره به ویژگی های شهر هوشمند بیان کرد: در شهرهای بزرگ دنیا استراتژیک شهرها برای رسیدن به شهر هوشمند نیازها و مسائل شهری است، به همین منظور مدیران شهری می کوشند از طریق هوشمند سازی ضمن برطرف کردن این مشکلات سطح کیفی زندگی شهروندان را نیز ارتقاء بخشند. وی افزود: براساس این تئوری مدیران شهری پروژه های مختلفی را طراحی می کنند که هر یک ضمن مرتفع نمودن یک یا چند موضوع از مشکلات شهری در مجموع شهرهای هوشمند را می سازند.

مسئول پروژه شهروند هوشمند اظهار کرد: در مشهد یکی از پروژه هایی که به عنوان خدمات شهرداری جهت ارائه سطح زندگی بهتر شهروندی به عموم مردم ارائه می گردد، پروژه " شهر من " است و در حقیقت یک گام جلوتر از شهر الکترونیک محسوب می شود. وی در ادامه تاکید کرد: راه اندازی این اپلیکیشن مدنظر شهرداری مشهد و شورای اسلامی شهر مشهد است و بنا دارد تا خدمات مورد نیاز شهروندان چه در حوزه شهرداری و سایر بخش ها از جمله  بخش خصوصی را به صورت متمرکز ارائه نمایند.

رئیس اداره بازاریابی اپلیکیشن " شهر من " در خصوص برنامه های این غرفه در نمایشگاه شهر هوشمند عنوان کرد: در غرفه شهر من برنامه های متنوعی برای بازدید علاقه مندان پیش بینی شده است که از جمله بر گزاری مسابقه در قالب ایده پردازی شهر هوشمند و کارگاههای مختلف علمی با حضور اساتید است. وی درادامه افزود: علاوه بر این مشوق های ویژه ای را هم برای کسانی که در این غرفه و یا نمایشگاه حضور دارند پیش بینی شده است.

میرزائیان بیان کرد: سعی کردیم با شرکت در این نمایشگاه یکی از جلوه های اصلی شهر هوشمند و استفاده از فناوری های موبیلیتی که در شهرداری مشهد به طور عملی اجرا شده است جهت اطلاع و آگاهی بخشی مردم به نمایش بگذاریم.

مسئول پروژه شهروند هوشمند خاطرنشان کرد : در این نمایشگاه ضمن رونمائی از اپلیکیشن " شهر من " که با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد خدمات مختلفی از شهرداری در زمان برگزاری نمایشگاه نیز ارائه می گردد.

لازم به ذکر است در حاشیه برگزاری نمایشگاه شهر هوشمند اسناد تفاهم نامه ای بین اپلیکیشن " شهر من " با بخش خصوصی نیز به‌ امضاء خواهد رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز