برگزاری کنگره بین المللی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در مشهد

۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۱:۰۵:۳۲
کد خبر: ۹۵۲۵۰۸
برگزاری کنگره بین المللی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در مشهد
سومین کنگره بین المللی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در مشهد برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، متین دبیر علمی همایش گفت:سومین کنگره بین المللی سلول های بنیادی و پزشکی ساختی  در تاریخ های ۲۵ و ۲۶ فروردین ماه با حضور سخنرانان مدعو از کشور های اروپایی و آسیایی در مشهد برگزار خواهد شد.

متین افزود: این کنگره با همکاری ارگان های مختلف از جمله جهاد دانشگاهی،دانشگاه فردوسی،انجمن ژنتیک،پژوهشکده رویان،دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری مشهد جهت هم افزایی ارگان های مختلف برگزار خواهد شد.

متین ادامه داد و گفت: از نقاط شاخص این کنگره میتوان به بحث اقتصادی سلول درمانی و گردشگری سلامت و استفاده از فرآوری های سلولی در کنار سلول ها نام برد.

دبیر علمی این همایش در موردنحوه ثبت نام این کنگره گفت :ثبت نام این کنگره شروع شده و علاقه مندان میتوانند از طریق سایت mashhadstemcells.comتا تاریخ ۲۵ اسفند ماه با مبلغ ۸۰ هزار تومان برای دانشجویان ثبت نام کنند و فرصت ارسال خلاصه مقاله تا ۳۰ بهمن ماه می باشد.

ضمنا وی یادآور شد در صورتی که دانشجویان از تاریخ ۲۵ اسفند ماه تا ۲۳ فروردین ثبت نام کنند مبلغ ثبت نام ۱۳۰ هزار تومان خواهد شد.

در ادامه احمدرضا بهرامی معاون پژهشی و فناوری دانشگاه فردوسی مشهد و دبیر این همایش به ایراد سخن پرداخت و گفت:حدودا ۲۰ سال قبل در کشور تصمیم گرفته شد به حوزه های نوین تکنولوژی ورود کنیم و بعد از این ۲۰ سال به چگونگی بهره برداری از این تکنولوژی رسیده ایم.

وی ادامه داد و گفت:در این دوره از کنگره بیشتر به مواردی که قابلیت بهره برداری در کلینیک ،صنایع و اقتصاد کاربرد دارد خواهیم پرداخت و در آینده به نوآوری سلول های بنیادی فکر خواهیم کرد.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه فردوسی افزود:در این دوره گردآوری و تبادل اطلاعات را به اشتراک خواهیم گذاشت و به انسجام جریان دانش کمک خواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز