پایان مسابقات کشتی و شطرنج دستگاه‌های اجرایی در مشهد

۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۲:۲۲:۰۶
کد خبر: ۹۵۲۵۶۲
پایان مسابقات کشتی و شطرنج دستگاه‌های اجرایی در مشهد
مسابقات کشتی و شطرنج دستگاه‌های اجرایی مشهد برگزار و در نهایت نفرات برتر معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مسابقات کشتی دستگاه‌های اجرایی مشهد با حضور 38 کشتی‌گیر در 10 وزن برگزار شد.

در پایان این دوره از مسابقات در وزن 57 کیلوگرم، عباس کاظمیان به مقام قهرمانی رسید. در 61 کیلوگرم، قاسم لشگری و صولت ترابی به‌ترتیب اول و دوم شدند. در 65 کیلوگرم احمد لعل صاحبی، مرتضی هاشمی‌نسب و مجید شعبانی بر سکوی اول تا سوم ایستادند. 

همچنین در وزن 70 کیلوگرم، علیرضا شعرباف، محمدرضا صدری و کاظم موسوی به‌ترتیب اول تا سوم شدند. در وزن 74 کیلوگرم نیز مجتبی توکلی، هادی گلمکانی و ایمان کوچک‌زاده حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند. در وزن 79 کیلوگرم، محسن شایان، مجید هاشم‌‌پور و محمد حاجی‌پور مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند. 

در وزن 86 کیلوگرم نیز کاظم مختاری، حمید حمیدیان و محمدصادق نصرتی بر سکوی اول تا سوم ایستادند. در وزن 92 کیلوگرم نیز ابوذر راحت کاهو، محسن کاظمی و هادی خیرآبادی اول تا سوم شدند. در وزن 97 کیلوگرم مهدی یکه، کوروش مکرمی و صادق مختاری اول تا سوم شدند. در دسته 125 کیلوگرم نیز اسماعیل نجاتیان، علی ابراهیمی و اسماعیل راهنما بر سکوی اول تا سوم ایستادند. 

در پایان این پیکارها تیم آتش‌نشانی حائز رتبه نخست شد و تیم شهرداری مشهد و دادگستری به‌ترتیب دوم و سوم شدند.

در پایان رقابت‌های انفرادی شطرنج دستگاه‌های اجرایی مشهد نیز در بخش آقایان حامد رئیسی از علوم پزشکی اول شد و احمد چشمه‌سنگی بر سکوی دوم ایستاد. 

همچنین وحید منوچهری از نیروگاه طوس عنوان سوم را از آن خود کرد. این مسابقات در سالن شطرنج هیئت شطرنج خراسان رضوی برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز