در صحن شورای شهر مطرح شد:

حمایت شورای شهر از ورزشکاران/ لزوم توجه به هیئت هایی غیر از بسکتبال

۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۳:۰۹:۳۷
کد خبر: ۹۵۲۵۹۴
حمایت شورای شهر از ورزشکاران/ لزوم توجه به هیئت هایی غیر از بسکتبال
در صحن شورای شهر علاوه بر تصویب مساعدت مالی از مهدی الفتی ژیمناستیک کار ملی، لزوم توجه به هیئت هایی غیر از بسکتبال نیز مطرح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان دویست و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر گرگان با حضور اعضای شورای شهر و مدیران شهری برگزار شد.

در این جلسه از شورای شهر موضوع حمایت از پاس گرگان مطرح شد، تیم پاس گرگان پس از 15 سال به دسته یک راه یافته است و مسئولان این تیم درخواست حمایت 100 میلیونی از سوی سازمان فرهنگی و ورزشی داشتند.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: ما در شورای اسلامی شهر گرگان حامی ورزش هستیم و در خصوص حل مشکلات ورزشکاران تا جایی که مقدور باشد از آنانحمایت می کنیم.

آقا ملایی تاکید کرد: والیبال ورزش مورد علاقه مردم استان گلستان نیز به شمار می رود و نیاز است که از این ورزش حمایت بیشتری صورت گیرد.

علی اصغر یوسفی در صحن شورای شهر با اشاره به لزوم توجه به 43 هیئت دیگر علاوه بر بسکتبال اظهار کرد: بسکتبال یک هیئت متفاوت است اما این موضوع نباید باعث شود تا 43 هیئت دیگر نادیده گرفته  شودو حداقل یک میلیارد برای هیئت های دیگر در نظر بگیریم.

در ادامه در صحن شورا لایحه مربوط به مساعدت مالی به مهدی الفتی ژیمناستیک کار ملی برای انجام تمرینات ورزشی این ورزشکار بررسی شد.

ناصر گرزین در این خصوص اظهار کرد: لایحه کمک مالی به این ورزشکار گرگانی پیش از این در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر گرگان به تصویب رسید.

وی گفت: الفتی دارای سهمیه المپیک جوانان آرژانتین 2018 و نخستین فینالیست آسیا درتایلند است که در حال تلاش برای کسب سهمیه المپیک می باشد.

حمید رضا آقا ملایی ریاست شورای اسلامی شهر گرگان  در این خصوص گفت: الفتی یکی از ورزشکاران گرگانی در سطح ملی است که افتخارات زیادی در سطح ملی، آسیایی و جهانی کسب کرده است.

 

وی گفت: ژیمناستیک ایران بیش از 50 سال است که در المپیک نماینده نداشته است و اکنون این جوان ورزشکاردر حال تلاش برای کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو است .

وی تصریح کرد: این ورزشکار گرگانی  به علت نداشتن سالن تمرین استاندارد، برای تمرین مجبور است به شهرهای دیگر برود و نیاز است که شورای شهر در جهت مساعدت مالی با این جوان همکاری داشته باشد.

لایحه کمک مالی به این ورزشکار در صحن علنی شورا نیز با موافقت اعضا همراه شد و به تصویب رسید.

یکی دیگر از لایحه‌های مطرح شده در جلسه شورا مربوط به خرید 2 دستگاه خودروی سمند ال ایکس برای شهرداری گرگان بود.

در ادامه احمد سالاری رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان در این خصوص اظهار کرد: سال گذشته 2 دستگاه خودروی سمند ال ایکس برای شهرداری ثبت نام شد و شهرداری گرگان مبلغ 68 میلیون تومان برای این دو خودرو پرداخت کرده بود اما به علت نوسانات قیمت، نمایندگی تحویل خودرو را به قیمت روز محاسبه کرده است. وی افزود: در حال حاضر شهرداری گرگان خواهان بررسی دو فوریت این لایحه و اختصاص بودجه در قالب متمم است.

اعضای شورا با دو فوریت این لایحه موافقت نکردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز