رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز خوزستان خبر داد:

افتتاح ۶ طرح آموزشی خیرساز به مناسبت دهه فجر در دزفول

۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۷:۵۰
کد خبر: ۹۵۳۰۲۸
افتتاح ۶ طرح آموزشی خیرساز به مناسبت دهه فجر در دزفول
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز خوزستان گفت: به مناسبت دهه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن، ۶ طرح آموزشی خیرساز در شهرستان دزفول افتتاح می شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ عبدالنبی دفتری در نشست شورای آموزش و پرورش دزفول که در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: مجتمع آموزشی ۱۸ کلاسه امیرالمؤمنین که یکی از این ۶ طرح است با همت خانواده نیکوکار افشار با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال برای ساخت آن هزینه شده است.

وی افزود: دبیرستان ۱۲ کلاسه طاووسی با اعتبار بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال دیگر طرح خیرسازی است که مقرر شده در ایام دهه فجر به بهره‌برداری برسد. این مدرسه دبیرستان طالقانی قدیم است که تخریب و بازسازی شده است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان خوزستان عنوان کرد: خانواده کوچک زاده نیز ۲ مدرسه ۳ کلاسه در روستاهای بنوار حسین و بنه عاطی که بر اثر سیلاب تخریب شده بودند را با صرف ۷ میلیارد ریال اعتبار بازسازی و احداث کرده‌اند.

دفتری در ادامه دبستان ۳ کلاسه دکتر حیدری در روستای قلعه نو شمس آباد با اعتبار ۵ میلیارد ریال و کتابخانه نوری زاده در دبیرستان دخترانه کوثر با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را دیگر طرح‌های آموزشی خیرساز و آماده افتتاح در دزفول عنوان کرد و گفت: چندین طرح آموزشی دیگر نیز توسط خیرین مدرسه‌ساز دزفول در حال احداث است که تا مهرماه سال ۹۹ به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی با اشاره به سابقه طولانی فعالیت‌های خیرین مدرسه‌ساز در دزفول، افزود: اولین مدرسه خیرساز در دزفول در سال ۱۳۷۳ کلنگ زنی و در سال ۱۳۷۵ به بهره‌برداری رسید و ضمن اینکه ۵۰ درصد از مدارس دزفول توسط خیرین ساخته شده‌اند.

دفتری یادآور شد: خیرین مدرسه‌ساز دزفول در موارد متعدد در مقوله تأمین تجهیزات مدارس نیز ورود کرده‌اند اما لازم است در این زمینه فرهنگ‌سازی بیشتری صورت بگیرد تا خیرین تجهیزاتی شهرستان که نیاز مهم آموزش و پرورش دزفول است افزایش یابند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز