میزبانی آویژه از نماینده شهر کرد در مشهد

۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۰:۰۶
کد خبر: ۹۵۳۰۶۳
میزبانی آویژه از نماینده شهر کرد در مشهد
در چهارچوب هفته بیستم لیگ برتر بسکتبال، نماینده بسکتبال خراسان در مشهد از رعد پدافند شهر‌کرد میزبانی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، آویژه صنعت پارسا که هفته گذشته در یک دیدار نزدیک با نتیجه 83 بر 81 مغلوب تیم قدرتمند پالایش نفت آبادان شد، ‌برای بازگشت دوباره به نوار پیروزی‌های خود، امروز در مشهد در مقابل رعد پدافند قرار می‌گیرد.

این دیدار که ‌ساعت 16 آغاز می‌شود بدون بلیت‌فروشی خواهد بود و برای حمایت از ‌تیم شهر، تماشای این دیدار برای هواداران رایگان است.

مشهدی‌ها هم‌اکنون با 31 امتیاز از 19 بازی خود در جایگاه ششم قرار دارند و تقریبا می‌توان گفت که حضور خود را با توجه به اختلاف با تیم‌های پایین‌تر در پلی‌آف قطعی کرده‌اند اما در ادامه بازی‌ها کسب پیروزی‌های متوالی مانند ابتدای نیم‌فصل دوم می‌تواند بر جایگاه این تیم و شیوه قرار‌گیری در جدول و بازی با حریف مستقیم در پلی‌آف تأثیر‌گذار باشد.

در طرف مقابل، رعد پدافند شهرکرد با 24 امتیاز در جایگاه یازدهم قرار گرفته است و در این هفته‌ها به همراه سایر تیم‌های پایین جدول برای فرار از سقوط ‌یا قرار گرفتن در جمع 8 تیم صعود‌کننده به پلی‌آف تلاش می‌کند.

گفتنی است؛ از نکات جالب توجه این بازی می‌توان به حضور 2 بازیکن خراسانی در ترکیب تیم رعدپدافند شهرکرد اشاره کرد. صالح مرادیان و باقر شرفی 2 بازیکن خراسانی رعد هستند که شرفی از بازیکنان سابقه باشگاه فرش مشهد است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز