فرماندار ساوجبلاغ:

برنامه های دهه مبارک فجر امسال، مردم محور است

۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۲:۱۳
کد خبر: ۹۵۳۲۱۵
برنامه های دهه مبارک فجر امسال، مردم محور است
فرماندار ساوجبلاغ گفت: در برگزاری آیین ایام‌الله دهه فجر کمیته‌ها نقش هماهنگی و جهت‌دهی را دارند و مردم نقش اصلی و محور برگزاری و اجرای جشن‌ها هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ ابوالقاسم پالیزگیر اظهار کرد:  در طول ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی همواره مردم نقشی کلیدی در عرصه‌های مختلف و برهه های حساس تاریخ انقلاب داشتند و حضور مردم سبب شد امروز ایران اسلامی به عنوان یک قدرت انکارناپذیر در جهان خودنمایی کند.

وی از برگزاری ۴۱ همایش پیاده روی خانوادگی در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: امسال در طلیعه چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی،۴۱ همایش پیاده روی به صورت همزمان در شهرها و روستاهای شهرستان به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر برگزار خواهد شد.

پالیزگیر خاطرنشان کرد: دهه فجر امسال با یک ویژگی‌ها و برنامه‌ریزی خاصی برای ایجاد شور و نشاط بیشتر و در راستای الگوسازی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برای نسل جوان همراه بوده و حال و هوای ویژه‌ای خواهد داشت.

وی ادامه داد: در دهه فجر امسال ۱۶۰ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۶ هزار میلیارد ریال به بهره برداری می رسد که این رقم سه برابر پروژه های سنوات گذشته در این شهرستان است.

فرماندار ساوجبلاغ پروژه های قابل افتتاح را در بخشهای مختلف و با هدف ایجاد اشتغال و تولید و سرمایه گذاری عنوان کرد و گفت: دهه فجر را فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان دانست.

 

...

 

نظر شما