توسط جامعه ورزش و جوانان برگزار شد؛

مراسم اهدای مدال های قهرمانان جهانی و آسیایی استان به سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی

۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۱:۵۱
کد خبر: ۹۵۳۲۲۴
مراسم اهدای مدال های قهرمانان جهانی و آسیایی استان به سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت:شهدای ما بزرگترین مدال قهرمانی را بدست آوردند. مدالی که شهدای ما گرفتند بالاتر از هر مدال جهانی است و جامعه ورزش ما به این باور رسیده است. امروز به بیان رهبر معظم انقلاب، سردار سلیمانی تنها یک فرد نیست که شهید شده است بلکه شهدات او یک فرهنگ است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، فرزاد فتاحی در مراسم اهدای مدال های قهرمانان جهانی و آسیایی استان به سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: درود می‌فرستم بر روح پر فتوح شهدا و امام شهدا و جانباختگان حوادث اخیر در سقوط هواپیما و تشییع سردار سلیمانی و همچنین از همه کسانی که برای اعتلای نام این سرزمین تلاش می‌کنند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی افزود: امروز در کنار هم جمع شدیم تا بار دیگر بخشی از درس جوانمردی و فتوت را در ورزش نشان دهیم.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد: همه شما می‌دانید اگر رشادت ها و از جان گذشتگی های امثال شهید سلیمانی نبود، ما این آرامش را در کشور نداشتیم. در دوران دفاع مقدس نیز جوانان ما زندگیشان را فدا کردند تا ما در امنیت زندگی کنیم.

فتاحی ادامه داد: از همین استان بالغ بر 18 هزار شهید داریم که 400 نفر از آن ها شهدای ورزشکار بودند، همچنین 7 شهید مدافع حرم در این دوران داریم و همه این ها نشان می‌دهد که جامعه ورزش ما همچون سایر اقشار جامعه در کنار نظام جمهوری اسلامی ایران قرار دارند.

وی تصریح کرد: برای اینکه یک قهرمان بتواند در مسابقات کشوری حضور پیدا کند باید مراحل سختی را بگذارند تا با برترین های کشور رقابت کند و بعد از آن در مسابقات جهانی و آسیایی قرار گیرد تا با رقابت با بزرگان دنیا بتواند برای کشورش افتخار آفرینی کند. شما به خوبی می‌دانید که این کاری است بسیار دشوار و یک ورزشکار باید حدود 10 سال تمرین کند تا به این مرحله برسد.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی اضافه کرد: ما در میان ورزشکاران آسیایی و جهانی قرار داریم که آمدند تا مدال های بسیار ارزشمند خود را به صورت نمادین به این شهید بزرگ تقدیم کنند.

فتاحی عنوان کرد: شهدای ما بزرگترین مدال قهرمانی را بدست آوردند. مدالی که شهدای ما گرفتند بالاتر از هر مدال جهانی است و جامعه ورزش ما به این باور رسیده است. امروز به بیان رهبر معظم انقلاب، سردار سلیمانی تنها یک فرد نیست که شهید شده است بلکه شهادت او یک فرهنگ است.

وی افزود: ما امروز دعوت کردیم که 7 نفر از قهرمانان استان مدال های خود را تقدیم کنند اما حدود 15 نفر از ورزشکاران ما آمدند و 20 مدال بین المللی را در اینجا می‌بینیم.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: شاهد بودیم دشمنان ما از هیچ کاری در جهت انزوا ایران دریغ نکردند و امروز به عرصه ورزش نیز وارد شدند. دشمنان بدانند که ما هر چه داریم از شهدا است.

فتاحی اظهار کرد: ما در حالی که تلاش کردیم، مشهد را برای اولین بار برای مسابقات آسیایی فوتبال آماده کنیم، دشمنان ما و در راس آن ها عربستان سعی کردند که این اتفاق رخ ندهد چرا که از قدرت ایران و حضور هوادارانش می‌هراسند.

وی ضمن تشکر از حمیداوی، مالک تیم شهر خودرو گفت: از همه مسئولین و مدیران باشگاه های آسیایی ما که زیر بار این ذلت نرفتند‌ و اقتدار ایران را حفظ کردند، تشکر می‌کنم چرا که کاری بسیار بزرگ را انجام دادند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز