در نشست خانه مطبوعات لرستان با مدیر کل راه و شهرسازی استان مطرح شد؛

آمادگی راه و شهرسازی لرستان برای واگذاری مسکن به خبرنگاران واجد شرایط

۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۰:۰۶:۱۱
کد خبر: ۹۵۳۳۹۴
آمادگی راه و شهرسازی لرستان برای واگذاری مسکن به خبرنگاران واجد شرایط
جلسه پیگیری مسکن خبرنگاران با حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ در پی دستور وزیر راه و شهرسازی مبنی بر فراهم کردن زمینه واگذاری مسکن به خبرنگاران عضو خانه مطبوعات استان لرستان اولین نشست بررسی و پیگیری مسکن خبرنگاران با حضور مدیر کل راه و شهرسازی برگزار شد.

در نشست مشترک مدیر کل راه و شهرسازی لرستان و برخی از اعضا هیات مدیره خانه مطبوعات استان راههای واگذاری مسکن خبرنگاران و نحوه واگذاری به بحث و تبادل نظر گذاشته شد .

در این دیدار علاوه بر نحوه واگذاری مسکن به خبرنگاران ،تامین زمین جهت احداث خانه مطبوعات لرستان نیز در دستور کار قرار گرفت .

مدیر کل راه و شهرسازی لرستان با مهم قلمداد کردن نقش رسانه ها در توسعه همه جانبه استان همراهی آنان را با این‌مدیریت ستودنی توصیف کرد.

مهندس خالقی با بیان این مطلب که خبرنگاران علی رغم تنگناهای مالی این اداره کل را حمایت کرده و نسبت به پوشش اخبار و اقدامات به نحو مطلوب عمل کرده اند ،گفت: آنان نیز به مانند اقشار مختلف جامعه حق دارند تا خانه دار شوند.

مدیر کل راه و شهرسازی گفت:تلاش خود را برای تحقق این مهم خواهد کرد.

وی ادامه داد:راه و شهرسازی لرستان آمادگی دارد تا بر اساس قانون به واجدین شرایط در بین خبرنگاران مسکن واگذار کند.

در این دیدار مدیر عامل خانه مطبوعات لرستان با تقدیر از اهتمام وزیر راه و شهرسازی در بحث خانه دار شدن خبرنگاران لرستان آن را دستور طلایی خواند و گفت:بی شک تحقق این مهم بدون توجه ویژه نماینده وزارت در استان  امکان پذیر نخواهد بود .

سید احمد موسوی تصریح کرد:رسانه ها مهندس خالقی را مدیری جوان و پیگیر می دانند و انتظار دارند با حساسیت دستور وزیر مبنی بر تسریع در امر خانه دار شدن خبرنگاران استان را به مرحله اجرا برساند چرا که مهمترین دستور کار این دوره هیات مدیره خانه مطبوعات، تامین مسکن همکاران می باشد.

در این جلسه شیوه واگذاری و مراحل واگذاری مصوب شد .

لازم‌به ذکر است بررسی احراز واجدین شرایط واگذاری مسکن در بین خبرنگاران  به اداره کل مسکن و شهرسازی واگذار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز