مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام خبر داد:

ایجاد ظرفیت و تسهیلات در منطقه ویژه اقتصادی پیام برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی

۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۹:۴۱:۰۱
کد خبر: ۹۵۳۴۲۹
ایجاد ظرفیت و تسهیلات در منطقه ویژه اقتصادی پیام  برای  سرمایه گذاران داخلی و خارجی
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه اقتصادی پیام با اشاره به ایجاد ظرفیت ها و تسهیلات برای حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در این منطقه گفت: با ایجاد زیرساخت ها و اصلاح فرآیند های پیشین تلاش شده تا بستری مناسب برای جذب شرکت های بزرگ فراهم آید.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز و به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، مجمع عمومی طرح های تملک دارایی های سرمایه ای شرکت خدمات هوایی پست و مخابرات(پیام) با حضور نمایندگانی از وزارتخانه های راه و شهرسازی، امور اقتصادی و دارایی و شرکت ملی پست ایران به همراه سازمانهای هواپیمایی کشوری و برنامه و بودجه به ریاست سیروس موثقی معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات، برگزار شد.

در این جلسه، نادر ثناگو مطلق با اشاره به چهار محور خدمات منطقه ویژه، خدمات فرودگاهی، ایجاد کریدور و زیرساخت های کسب و کار، عملکرد شرکت درباره میزان سرمایه گذاری و درآمدهای حاصل از سرمایه گذاری را تشریح کرد.

در ادامه این جلسه، نایب رییس مجمع با اشاره به گزارش های ارائه شده، تاکید کرد: انتظار این است که برنامه شرکت در راستای برنامه بخش تنظیم شده و ابزارهای منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاهی نیز باید در راستای خدمات بخش آی سی تی قرار گیرد.   

موثقی افزود: اینکه شرکت توانسته درآمدها و هزینه ها را به گونه ای مدیریت کند که وابستگی به بودجه دولت را کاهش دهد، قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: با توجه به بسترهای ایجاد شده ضرورت دارد بیشترین بهره وری در این حوزه محقق شود.

در پایان این جلسه پس از استماع گزارش حسابرسی توسط نماینده سازمان حسابرسی، صورت های مالی طرح های تملک دارایی های سرمایه ای این شرکت مورد تصویب اعضای مجمع عمومی قرار گرفت.

 

...

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز