مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز اعلام کرد:

باشگاه سایپا در انتظار ترک تشریفات استانداری البرز

۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۰:۲۶:۲۳
کد خبر: ۹۵۳۵۰۸
باشگاه سایپا در انتظار ترک تشریفات استانداری البرز
مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز گفت: در حال حاضر منتظر اجازه ترک تشریفات از استاندار البرز هستیم؛ چون باید از طریق ترک تشریفات وسایل مورد نیاز را مثل گیت، صندلی، دوربین ها، تعویض ژنراتور و ... خریداری کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ امیر غفرانی با اشاره به آخرین وضعیت حضور باشگاه سایپا در کرج اظهار کرد: طی مذاکراتی که با باشگاه سایپا داشتیم، قرار شد استادیوم را با زیرساخت کامل آماده کنیم و تحویل باشگاه دهیم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر استادیوم تا حدود زیادی آماده شده است؛ خریدهای لازم را انجام داده ایم و با اعتبارات اداره کل مجموعه انقلاب را تجهیز کرده ایم.

غفرانی با اشاره به این که نه تنها تیم فوتبال سایپا، بلکه به طور کلی باشگاه سایپا به کرج خواهد آمد، گفت: به محض این که ما زیرساخت لازم را تجهیز کنیم و تحویل دهیم، این جابجایی صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سرمربی تیم سایپا البرزی است و این تیم می تواند تماشاچی خاص خودش را برای مسابقات به ورزشگاه بیاورد، حضور این تیم در کرج می تواند اتفاق خوبی برای ورزش البرز باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز با بیان این که خود باشگاه سایپا هم درخواست برگزاری مسابقه در کرج را مطرح کرده است، عنوان کرد: همه تمهیدات لازم برای حضور این باشگاه در کرج دیده شده و فقط منتظر ترک تشریفات هستیم.

وی تصریح کرد: البته اگر ترک تشریفات هم تعلق نگیرد، ما باید راهکار دیگری را پیدا کنیم که وسایل مورد نیاز را خریداری کنیم.

غفرانی خاطرنشان کرد: به محض اینکه ما تجهیزات سازمان لیگ را برای اجرای مسابقه فوتبال در حدی که باشگاه سایپا مد نظر دارد، آماده و اعلام کنیم، پس از بازدید و تأیید باشگاه سایپا، تیم فوتبال این باشگاه به کرج منتقل خواهد شد.

 

...

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز