صبح امروز صورت گرفت:

بازدید معاون رئیس جمهوری از منطقه یک آزادراه تهران - شمال / افتتاح بخش اول پروژه در بهمن ماه

۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۱:۴۸:۰۳
کد خبر: ۹۵۳۵۷۵
بازدید معاون رئیس جمهوری از منطقه یک آزادراه تهران - شمال / افتتاح بخش اول پروژه در بهمن ماه
صبح امروز رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس بنیاد مستضعفان صبح امروز از منطقه یک آزادراه تهران ـ شمال در آستانه افتتاح است، بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ محمدباقر نوبخت در این بازدید اظهار کرد: در بازدیدی که در خرداد‌ماه امسال از این پروژه داشتیم 300 میلیارد تومان به این پروژه اختصاص دادیم و وعده دادیم بهمن‌ماه افتتاح می‌شود و امروز زمان تحقق وعده‌های دولت است.

وی بااشاره به افتتاح پروژه منطقه یک آزادراه تهران - شمال در ماه جاری، بیان کرد: در این ابر پروژه پیمانکاران بخش خصوصی، بنیاد مستضعفان و دولت همکاری داشتند و تلاش کردند تا پروژه با سرعت بیشتری پیش برود.

معاون رئیس جمهور همچنین از افتتاح بخشی از منطقه 2 این پروژه تا ابتدای سال 1400 خبر داد و افزود: این پروژه از سال 1375 تا همین چند وقت پیش فقط 17 درصد رشد داشت البته تلاش می‌کنیم تا ابتدای 1400 محور غربی و برخی تونل‌ها را در منطقه 2 آزادراه تکمیل کنیم تا ایاب و ذهاب انجام شود.

وی عنوان کرد: فاز یک 32 کیلومتر طول دارد و از این مقدار 17 کیلومتر آن تونل و پل است. فاز یک موجب کاهش یک و نیم ساعته مسیر تهران به چالوس می‌شود و عمده فعالیت تکمیل این پروژه در منطقه یک در این دولت انجام شد ضمن آنکه کار از 6 ماه پیش که از این پروژه بازدید داشتیم با تزریق مالی سرعت گرفت.

رئیس سازمان برنامه و بودجه ارزش امروز منطقه یک را حدود 10 هزار میلیارد تومان و یک میلیارد دلار اعلام کرد و گفت: در منطقه 3 آزادراه هم برنامه‌ریزی هایی صورت گرفته و دستور تخصیص 85 میلیارد تومان برای منطقه 3 صادر شده است.

وی با اشاره به این که پروژه ادامه آزادراه همت تا کرج هم بلافاصله پس از افتتاح منطقه یک آزادراه تهران - شمال به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: کشور در حال پیشرفت است و ما در اوج تحریم‌ها و کارشکنی‌های دشمنان این ملت به آن‌ها نشان دادیم که کارها روی زمین نمانده است و پروژه‌ها به خوبی پیش می‌رود.

 

...

 

نظر شما