استاندار گلستان:

حمایت از سرمایه گذاران موجب پیشرفت استان خواهد شد

۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۱:۴۵:۴۲
کد خبر: ۹۵۳۵۸۵
حمایت از سرمایه گذاران موجب پیشرفت استان خواهد شد
استاندار گلستان با تاکید بر اعتماد مردم به عنوان سرمایه ارزشمند اجتماعی اظهار کرد: حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی و امیدآفرینی توسط مدیران دستگاه های اجرایی موجب پیشرفت و رشد استان می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا گلستان:هادی حق شناس در جلسه شورای اداری شهرستان گالیکش با حضور مدیران ارشد استانی و شهرستانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا خصوصا شهیدان این شهرستان و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: شهرک گلخانه ای در بش اویلی شهرستان گالیکش مشکلی برای اجرا ندارد و جهاد دانشگاهی می تواند با اطمینان این پروژه را به انجام رساند

وی افزود: مدیریت استان از سرمایه گذاری های بخش خصوصی حمایت می کند و بر این باوریم که آنان می تواند موتور محرکه اقتصاد استان باشند.

استاندار گلستان با اشاره به ظرفیت پارک ملی گلستان یادآور شد: یک سوم تنوع پرندگان ایران, نیمی از تنوع پستانداران کشور و یک هشتم گونه های گیاهی ایران در این پارک قرار دارد و ما باید بتوانیم از این بستر مناسب با حفظ محیط زیست در مسیر گردشگری در سطح ملی و بین المللی استفاده و زیرساخت های گردشگری را تقویت کنیم.

حق شناس خاطر نشان کرد: باید توجه داشته باشیم که توسعه نرم افزاری از توسعه سخت افزاری پراهمیت تر است.

وی ادامه داد: بنیه اقتصادی کشور قوی است و به رغم ۴۰ سال تحریم های گوناگون با حمایت مردم فعالیت و ادامه مسیر صورت می گیرد.

استاندار گلستان با بیان پیشرفت های صورت گرفته در استان گفت: در سال ۹۲ تنها ۳ هزار هکتار از اراضی استان زهکشی شده بود اما در حال حاضر عملیات زهکشی ۵۰ هزار هکتار از اراضی پایان یافته و ۴۰ هزار هکتار دیکر در دست اقدام قرار دارد و ۱۰۰ میلیارد تومان تخصیص صددرصدی نیز به آن اختصاص یافته است.

حق شناس افزود: در ابتدای سال جاری بودجه استان ۱۲۰۰ میلیارد تومان بود که تا به امروز به ۱۹۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: در سال جاری تنها ۱۳۰ میلیارد تومان جهت تکمیل سد نرماب تخصیص یافته و امیدواریم تا پایان سال مالی بتوانیم از مخزن سد استفاده کنیم.

لازم به ذکر است در این جلسه مدیران ارشد استانی و شهرستانی به بیان نقطه نظرات خود را پیرامون رشد و توسعه شهرستان گالیکش پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز