خراسان رضوی ظرفیت بالایی در بولینگ و بیلیارد دارد/ رتبه دوم اسنوکر جهان را در اختیار داریم

۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۳:۲۳:۴۹
کد خبر: ۹۵۳۶۸۸
خراسان رضوی ظرفیت بالایی در بولینگ و بیلیارد دارد/ رتبه دوم اسنوکر جهان را در اختیار داریم
رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس گفت: خراسان رضوی ظرفیت بالایی در بولینگ و بیلیارد دارد و فقط کافیست همه با هم یکسو شوند و به یکدیگر کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، هاشم اسکندری در مجمع انتخاب رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان اظهارکرد: از همه کسانی که در این مجمع حضور داشتند، تشکر می‌کنم. فردی که در این مجمع، مورد قبول اعضا واقع شده است، قطعا مورد قبول ما نیز هست.

وی افزود: خراسان رضوی ظرفیت بالایی در بولینگ و بیلیارد دارد و فقط کافیست همه با هم یکسو شوند و به یکدیگر کمک کنند.

رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس با بیان اینکه وضعیت خوبی در این رشته داریم، افزود: ما در رنکینگ جهانی در بخش آقایان در جایگاه دوم ایستاده ایم و در بخش بانوان در رتبه نهم قرار داریم.

اسکندری ادامه داد: فدراسیون ایران دوبار توانسته به عنوان فدراسیون اول آسیا انتخاب شود.

وی عنوان کرد: قطعا با همکاری یکدیگر می‌توانیم بزودی اعضای خوبی از خراسان رضوی در تیم ملی داشته باشیم، همچنین باید از وجود همه افراد و متخصصین استفاده بهینه را ببریم.

رئیس فدراسیون بولینگ بیلیارد و بولس تصریح کرد: برنامه های بسیار خوبی را در فدارسیون پیش بینی کرده ایم. مسابقات جهانی بانوان را تا حدود یک ماه دیگر در قطر داریم و توانستیم سهیمه خوبی را برای این مسابقات بدست آوریم.

اسکندی خاطر نشان کرد: بازی میکس یکی از بازی هایی است که از امتیاز بالایی برخوردار هست و ما نمی‌توانیم از این امتیاز در مسابقات آسیایی و جهانی بهره ببریم.

وی اضافه کرد: امیدوارم با طرحی که داریم بتوانیم از این امتیاز استفاده کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز