مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز:

ظرفیت جوانان را برای انجام کارهای بزرگ باور کنیم

۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۴:۰۰:۵۸
کد خبر: ۹۵۳۷۰۴
ظرفیت جوانان را برای انجام کارهای بزرگ باور کنیم
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به لزوم شکل گیری خودباوری در جوانان گفت: باید قدرت و ظرفیت جوانان برای انجام کارهای بزرگ را باور داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ امیر غفرانی در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان که ظهر امروز در سالن جلسات فرمانداری فردیس برگزار شد، اظهار کرد: بهترین سمن‌های استان در شهرستان فردیس حضور دارند و همه ادارات باید در راستای انجام  طرح‌های سمن‌ها مشارکت و همکاری لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به کارکرد استارتاپ‌ها و ایجاد آن‌ها با فکر خلاقانه عنوان کرد: استارتاپ‌ها امروز جزو لایفک زندگی روزمره است و در این راستا با همکاری شهرداری کرج خانه استارتاپ در کرج راه اندازی شده و با حضور معاون رئیس جمهور به تعبیری کارخانه استارتاپ راه اندازی شده و می‌تواند زمینه اشتغال جوانان، استفاده از ظرفیت تفکر خلاقانه آن‌ها و پیشرفت تکنولوژی را فراهم کند.

غفرانی خاطر نشان کرد: جوانان در سازمان‌های مردم نهاد  می‌توانند کارهای بزرگی را بدون چشم‌داشت انجام دهند و نمونه آن اجرای طرح تدبیر زندگی و آموزش اجباری پیش از ازدواج بود که با همکاری سمن‌ها و معاونت فرهنگی دادگستری البرز آغاز شد و حالا در کل کشور اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: متولی رفع آسیب‌های اجتماعی  سازمان‌های مردم نهاد نیستند، اما به دلیل تفکر اجتماعی و مردمی به صورت خودجوش در این حوزه کمک می‌کنند؛ و همه دستگاه‌ها وظیفه دارند در حد  توانشان به اجرای طرح‌های نو، کاهش مشکلات جوانان و آسیب‌های اجتماعی کمک کنند.

 

...

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز