رئیس ستاد انتخابات استان خبر داد:

‌دستگیری ۵ فرد اسلحه‌دار طرفدار داوطلبان انتخابات و متواری بودن ۲ فرد دیگر

۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۶:۱۸:۵۳
کد خبر: ۹۵۳۸۲۵
‌دستگیری ۵ فرد اسلحه‌دار طرفدار داوطلبان انتخابات و متواری بودن ۲ فرد دیگر
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۸۰۷ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در این استان برای برگزاری انتخابات مجلس یازدهم اختصاص داده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "احد جمالی" ظهر روز سه شنبه، یکم بهمن ماه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه ها در آستانه برگزاری انتخابات مجلس یازدهم گفت: وقتی فرهنگ در جامعه ای بخصوص مسئولانی که عادت به چاپلوسی و تملق کرده اند، رو به انحطاط می رود.

‌رییس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد هم‌چنین خاطرنشان کرد: دو نفر از طرفداران و استقبال‌کنندگان با اسلحه و تیراندازی یک داوطلب در گچساران دستگیر شدند که تا پایان انتخابات در بازداشت به سر خواهند برد.

جمالی تصریح کرد: برای دو نفر نیز حکم جلب صادر شده، هم اکنون متواری هستند، البته برخورد لازم و قانونی صورت می گیرد. همچنین ۳ نفر نیز دیروز در شهرستان کهگیلویه دستگیر شده است.

وی در خصوص تخلفات انتخاباتی داوطلبان انتخابات ۹۸ استان ادامه داد: تذکرات لازم بصورت تلفنی و حضوری به داوطلبان داده شده است و در این زمینه رو در بایستی نداریم و فرقی نمی کند از چه جناح و گروهی باشد چرا که مهم برای ما مردم هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه وظیفه خود می دانیم از رسانه ها حمایت کنیم، عنوان کرد: متاسفانه مسایل اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در این استان نسبت به سایر استان‌ها فرق دارد چون بحث های قومی و قبیله ای توفق بیشتری دارید. اصلاح طلب و اصولگرا در این استان حرف اول را نمی زنند.

جمالی تاکید کرد: قوم گرایی در انتخابات برای مشارکت انتخابات یک ظرفیت خوب است که باید مدیریت شود.

وی اظهار کرد: اینکه هنوز لیستی به فرمانداری نرسیده است در سایت های محلی و فضای مجازی پخش و منتشر شده درست نیست و بد اخلاقی است.

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این استان مشکل مشارکت حداکثری نداریم و همچون گذشته مشارکت بالایی خواهیم داشت البته به این معنا نیست که بی تفاوت باشیم.

جمالی افزود: دنبال برگزاری انتخابات سالم و در کمال امنیت و سلامت بعنوان حق الناس هستیم و تلاش می کنیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز