مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری البرز:

۵۶ حزب و تشکل سیاسی در البرز مجوز فعالیت دارند

۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۰:۳۱:۲۶
کد خبر: ۹۵۴۰۲۲
۵۶ حزب و تشکل سیاسی در البرز مجوز فعالیت دارند
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری البرز گفت: ۵۶ حزب و تشکل سیاسی در استان البرز مجوز فعالیت از کمیسیون ماده ۱۰ قانون احزاب دارند که این آمار خوبی است و نشان از پویایی و تحرک استان در این حوزه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ مراد یگانه با اشاره به برگزاری جلسات ستاد انتخابات استان اظهار کرد: تا کنون ۱۳ جلسه ستاد انتخابات استان تشکیل شده است و  همچنین مراحل تایید و رد صلاحیت ها در جریان است و ۲ مرحله را پشت سر گذاشتیم که یکی از آنها هیات های اجرایی بود و دیگری هیات های نظارت و هیات مرکزی نظارت بوده است.

وی افزود: مرحله سوم و نهایی، اعلام شورای نگهبان است که مهلت آن تا پایان روز ۱۱ بهمن ۹۸ می باشد و بعد از آن، داوطلبان سه روز یعنی تا ۱۴ بهمن ماه ۹۸ فرصت اعتراض دارند.

یگانه ادامه داد: البته داوطلبانی که در مراحل قبلی تایید صلاحیت شده اند اما در این مرحله توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شده اند، مد نظر هستند.

وی تصریح کرد: در این مرحله نیز  شورای نگهبان از ۱۵ بهمن الی ۲۱ بهمن ۹۸ باید رسیدگی و نظر خود را به وزارت کشور اعلام کند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری البرز همچنین عنوان کرد: از ۲۲ بهمن اسامی قطعی نامزدها به مراکز حوزه های انتخابیه توسط وزارت کشور اعلام خواهد شد و از ۲۳ بهمن ماه ۹۸ انتشار آگهی اسامی نامزدهای صورت می گیرد.

 

...

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز