پرواز سیمرغ فجر در آسمان لرستان ؛

چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر به میزبانی خرم آباد برگزار می شود

۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۰:۲۵:۱۹
کد خبر: ۹۵۴۰۳۲
چهارمین دوره  جشنواره فیلم فجر به میزبانی خرم آباد برگزار می شود
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی لرستان گفت: احمدحسین فتایی : همزمان با سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، چهارمین دوره این جشنواره به میزبانی خرم آباد برگزار می شود.
به گزارش  خبرگزاری برنااز لرستان، احمدحسین فتایی در جمع خبرنگاران ،اظهار کرد: امسال و همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، خرم آباد برای چهارمین بار، میزبان جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

اوافزود: در این راستا برخی از فیلم‌های منتخب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری و همزمان با تهران در سینما استقلال خرم آباد به نمایش در می‌آیند.

فتایی تصریح کرد: پیگیری‌های صورت گرفته و همچنین استقبال خوب مخاطبان لرستانی سینما، در سالهای گذشته، از این رویداد بزرگ که نماد سینمایی هنر انقلاب اسلامی است، موجب شد معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خرم آباد را در بین میزبانان استانی این رویداد قرار داده و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان شرایط بسیار خوبی را برای میزبانی از این جشنواره در دوره جدید فراهم آورده است.

او بیان کرد: لیست فیلم‌های اختصاص یافته به لرستان، نحوه تهیه بلیط و همچنین سانس‌های نمایش فیلم، طی چند روز آینده مشخص و به طور گسترده توسط روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اطلاع رسانی خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز