مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان:

نامگذاری کتابخانه جدید التاسیس بروجرد به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۰:۳۱:۵۶
کد خبر: ۹۵۴۰۳۷
نامگذاری کتابخانه جدید التاسیس بروجرد به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
فرشته طهماسبی گفت: تقویم فعالیت های فرهنگی کتابخانه عمومی در ایام دهه مبارک فجر و اربعین شهدای مقاومت مشخص شده است

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ طهماسبی در ششمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی استان ضمن تسلیت ایام فاطمیه و ارائه گزارشی از وضعیت کتابخانه های عمومی، اظهارکرد: کتابخانه های عمومی همواره برنامه های فرهنگی مختلف و متنوعی را برگزار می کندو این برنامه ها در ایام خاص رنگ و بو خاص نیز به خود می گیرند؛ از همین رو در ایام شهادت سردار پرافتخار اسلام و انقلاب، برنامه های متعددی جهت گرامیداشت یاد سردار شهید سلیمانی در کتابخانه های عمومی سطح استان برگزار شد؛ با تصویب اعضای انجمن کتابخانه های عمومی بروجرد کتابخانه جدید التاسیس شهرستان نیز به نام این شهید گرانقدر مزین شده است.

اوافزود: با تلاش های مجموعه همکاران در سطح استان و مساعدت روسای محترم انجمن کتابخانه های عمومی، بر اساس اعلام نهاد کتابخانه های عمومی کشور رتبه انجمن کتابخانه های عمومی استان در شش ماهه نخست سال جاری شاهد رشد در عملکرد کمی و کیفی بوده و در رتبه هفتم کشور قرار گرفته است. بر اساس اقدامات صورت گرفته نیز تا به امروز انتظار می رود در ارزیابی کلی سال 98 نیز استان، جایگاه بالاتری را کسب نماید.

مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان  تصریح کرد: علاوه بر برنامه های فرهنگی متعدد، دو برنامه مهم اهدای کتاب و مسابقه کتابخوانی امر به معروف و نهی از منکر در دستور کار نهاد کتابخانه های عمومی کشور قرار گرفته است. انتظار داریم با برنامه ریزی های صورت گرفته و همچنین مساعدت و مشارکت دستگاه های اجرایی و عموم مردم، این دو برنامه در استان نیز بازتاب مطلوبی داشته باشد.

طهماسبی تاکید کرد: تقویم فعالیت های فرهنگی کتابخانه عمومی در ایام دهه مبارک فجر و اربعین شهدای مقاومت مشخص شده است که با توجه به ظرفیت موجود در سه سطح کتابخانه ای، شهرستانی و استانی برگزار خواهند شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز