معاون برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل:

مصوبات سفر رییس‌جمهوری به اردبیل بزودی ابلاغ می‌شود

۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۳:۰۲:۱۹
کد خبر: ۹۵۴۱۹۷
مصوبات سفر رییس‌جمهوری به اردبیل بزودی ابلاغ می‌شود
معاون برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: مصوبات سفر رییس‌جمهوری به این استان برای تامین اعتبار و اجرا هفته آینده ابلاغ خواهد شد.

به گزارش برنا،محمد  حسینقلی‌زاده روز چهارشنبه به خبرنگاران افزود: با ابلاغ این مصوبات و تامین اعتبار، موافقت‌نامه‌ها مبادله شده و از یک ردیف تعیین شده منابع مورد نیاز تزریق خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای سفر رییس‌جمهوری ردیف اعتباری خاص پیش‌بینی شده که از آن محل منابع مورد نیاز پروژه‌های متعدد ابلاغ خواهد شد، بیان‌کرد: بعد از ابلاغ مصوبات سفر به  تک تک پروژه‌های مصوب شده ردیف اعتباری تزریق خواهد شد.

معاون برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل ادامه‌داد: برای  پروژه راه‌آهن اردبیل و از طریق بانک ملی چهار هزار میلیارد ریال  پرداخت خواهد شد که مقدمات آن فراهم شده و تا ۱۵ بهمن اختصاص می‌یابد.

حسینقلی‌زاده بیان‌کرد: پروژه عظیم راه‌آهن اردبیل کمبود و کسری از لحاظ منابع اعتباری ندارد و با فعال شدن تمام کارگاه‌ها انتظار می‌‍رود در زمان مقرر شاهد تکمیل آن باشیم.

وی درباره چهاربانده کردن‌ راه‌ها و ردیف‌دار بودن این پروژه‌ها گفت: امسال ۵۰ درصد تخصیص اعتبارات در حوزه راه انجام شده و تلاش بر این است تا بر اساس مصوبات سفر رییس‌جمهوری برای راه‌های استان اردبیل نیز منابع خوبی تزریق شود.

معاون برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل ادامه‌داد: برای زیرساخت‌های استان بویژه در بخش گلخانه‌ای نیز اعتبار ملی خوبی پیش‌بینی شده تا طرح‌های در حال اجرا در این بخش تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.

حسینقلی‌زاده افزود: سهم اشتغال در بخش کشاورزی به تناسب گستردگی و وسعت کار در این بخش متنوع و متکثر است و با جذب کامل اعتبارات و پرداخت تسهیلات سایت‌های گلخانه‌ای به سرعت قابلیت رونق و توسعه دارند.

وی جذب سرمایه‌گذاران را در توسعه بخش کشاورزی در مقایسه با سایر استان‌ها مناسب ارزیابی کرد و گفت: در این بخش به راحتی می‌توان اشتغال پایدار همراه با تنوع و تعدد بسیار قابل قبول و مطلوبی را فراهم آورد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز