از برگزاری دوره‌ های آموزشی برای مربیان و داوران استان حمایت می کنیم

برادران : همگانی کردن رشته هاکی جدی گرفته شود

۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۳:۵۶:۱۲
کد خبر: ۹۵۴۲۰۷
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: امیدواریم با همدلی مسیر توسعه رشته هاکی در استان هموار شود و باید همگانی کردن این رشته جدی گرفته شود .

به گزارش برنا، محمدرضا برادران در مجمع انتخاباتی هیات هاکی استان اردبیل گفت : در ارزیابی سال ۹۷ هیات‌های ورزشی استان هیات هاکی در رتبه ۳۱ قرار داشت که امیدواریم با انتخاب رییس هیات جدید مسیر توسعه این رشته هموار شود.

او با بیان اینکه در سال ۹۶ در رشته ورزشی هاکی تنها شهرستان اردبیل برای شرکت در المپیاد ورزشی اعلام آمادگی کرده بود، افزود: این امر نشانگر این است که هیات‌های شهرستان‌های استان زیاد فعال نیستند.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از رییس جدید هیات هاکی استان اردبیل خواست توجه به استعداد یابی با همکاری آموزش و پرورش، توجه به ورزش بانوان، برگزاری دوره‌های آموزشی برای مربیان و داوران جهت ارتقای سطح دانش آنها و استفاده از تمامی ظرفیت‌های بخش خصوصی و دولتی را از اولویت‌های این هیات قرار دهد.
 
برادران از حمایت اداره کل ورزش و جوانان از تمامی هیات‌های ورزشی فعال در استان خبر داد و برگزاری مجمع سالیانه و ارائه گزارش به اعضای مجمع، بسط و گسترش هاکی و تلاش برای همگانی کردن این رشته ورزشی را از دیگر الویت‌های هیات هاکی استان دانست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز