فرمانده سپاه نینوا گلستان:

عدم مراقبت در جنگ نرم باعث هلاکت جامعه میشود

۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۷:۳۲:۵۰
کد خبر: ۹۵۴۳۷۱
عدم مراقبت در جنگ نرم باعث هلاکت جامعه میشود
فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: در جنگ نرم شهادت رخ نمیدهد و در صورت عدم مراقبت و دفاع در برابر دشمن، جامعه به هلاکت میرسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ سردار حسین معروفی در مراسم افتتاحیه نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال فضای مجازی بسیج استان گلستان اظهار کرد: از فضای مجازی میتوانیم در حوزه زنده نگه داشتن انقلاب اسلامی بهره ببریم زیرا رسانه ابزار عملیات روانی است که در صورت نداشتن این ابزار کارایی خود را از دست می دهد.

معروفی به اهمیت داشتن سواد رسانه ایی در برابر عملیات های روانی اشاره کرد و افزود: تجزیه و تحلیل درست و رصد اطلاعات از موارد مهم تولید پیام رسانه ای است.

وی بیان داشت: فضای مجازی در واقع فضایی حقیقی است که بایستی از آن مراقبت صورت گیرد و در صورتی که در این فضا برنامه ریزی صحیح داشته باشیم میتوانیم بازخورد مناسبی دریافت کنیم.

وی با اشاره به اهمیت جنگ نرم تصریح کرد: در جنگ سخت نهایتا مجروح، شیمیایی و شهید میشویم اما در جنگ نرم شهادت رخ نمیدهد و در صورت عدم مراقبت و دفاع در برابر دشمن، جامعه به هلاکت میرسد.

وی تصریح کرد: امروز دشمن با جسم ملت ایران کاری ندارد زیرا می داند که در این عرصه موفق نمیشود.

معروفی اضافه کرد: در دنیای امروز دشمن به دنبال تصرف ذهن و اراده و گرفتن شجاعت ما می باشد.

وی بیان داشت: انسجام در تولید محتوا در فضای مجازی حائز اهمیت است و شرط تولید محتوا، دشمن شناسی و شناخت اهداف دشمن در حوزه راهبردی، تاکتیکی و اقتصادی می باشد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مورد تهاجم دشمن قرار گرفته است گفت: همه دنیای کفر در برابر ما ایستادگی کردند تا آرمان های انقلاب از بین برود اما باید به یاد داشته باشیم که که ایثارگران و شهدای ما در هشت سال دفاع مقدس مقاومت کردند و یک سانت از این خاک را به دشمن ندادند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز