آزادراه خرم آباد- پل زال بازگشایی شد

۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۱:۳۴:۳۰
کد خبر: ۹۵۴۵۶۹
آزادراه خرم آباد- پل زال بازگشایی شد
آزادراه خرم آباد- پل زال از ساعت ۱۱:۰۰ صبح امروز باز شده اما بعلت ترافیک بالا تردد در محور نیمه سنگین است.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با اعلام این خبر اظهارکرد: در حال حاضر همه محورهای اصلی و شریانی استان باز است و راهداران مشغول برفروبی محورهای روستایی هستند.

او با بیان اینکه ۳۷۱ نیروی ستادی و عملیاتی در قالب ۳۰ اکیپ راهداری با ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات در محورها و گردنه های برفگیر مستقر هستند، گفت: در شبانه روز گذشته چهار هزار و پنج کیلومتر برفروبی توسط راهداران صورت گرفته است و میزان شن و نمک مصرفی نیز یکهزار و ۱۷۵ تن می باشد.

شرفی تصریح کرد: در این مدت عملیات ریزش برداری در ۵ قطع راههای استان انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با بیان اینکه همه تیم های راهداری تا روز شنبه آماده باش خواهند بود، گفت: با توجه به اینکه سامانه بارشی تا روز شنبه در استان فعال است به مردم توصیه می شود از سفرهای غیرضروری پرهیز نمایند هموطنان عزیز قبل از سفر حتما با سامانه ۱۴۱ تماس گرفته و از وضعیت راهها مطلع شوند و درصورت سفر حتما تجهیرات ایمنی و زنجیرچرخ و لباس گرم و پتو و اقلام خوراکی همراه داشته باشند.

رعایت سرعت مطمئنه و نکات ایمنی بخصوص توسط رانندگان خودروهای سنگین از دیگر توصیه های مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان به هموطنان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز