نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج:

لازمه پیمودن مسیر انقلاب در گام دوم، مدیران کارآمد است

۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۵:۲۷:۵۸
کد خبر: ۹۵۴۸۹۴
لازمه پیمودن مسیر انقلاب در گام دوم، مدیران کارآمد است
نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج گفت: لازمه پیمودن مسیر انقلاب در گام دوم مدیران کارآمد و فعال است و لازمه رسیدن به این مقصد هم مشارکت هدفمند و موثر جوان هاست.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: مراحل اولیه انقلاب و حکومت اسلامی را با جوانان آن دوره آغاز کردیم و به نتیجه رساندیم اما چندین سال است در مرحله دولت سازی و جامعه سازی متوقف شده ایم و نتوانسته ایم دولت اسلامی درست کنیم.

وی ادامه داد: این کار مقدمه ای لازم دارد و مقدمه آن مجلس جوان انقلابی است و بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب اندیشه پیران و فکر و تجربه آن‌ها زمانی به کار می‌آید که حرکت و تلاش جوانان وجود داشته باشد و پیش ران این حرکت جوانان هستند.

امام جمعه کرج در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در مرحله اول حضور حداکثری مردم و در مرحله بعدی فرستادن افراد مومن و خوشنام و خوشفکر و کاربلد به مجلس می‌تواند بسیاری از مشکلات کشور را حل کند.

وی تاکید کرد: راهبرد ما بر اساس آموزه های دینی و قرآنی باید مقاومت باشد و در مقابل زیاده خواهی ها تسلیم نشویم؛ البته در مقابل راهبرد مقاومت، راهبرد سازش و تسلیم قرار دارد، این راهبرد بی ثمر بودن خود را نشان داده است.

حسینی همدانی با اشاره به اینکه امروز رشد و گسترش نظریه مقاومت از اصلی‌ترین نگرانی‌های دنیای استکبار است، گفت: آنها می خواهند با سخت گرفتن بر ما این مسیر را قطع کنند اما ببینید در سایه ایستادگی و مقاومت حال و روز آمریکا چگونه است؛ مشکلاتی سیاسی، نظامی، اجتماعی و اقتصادی به جان آمریکا افتاده و در حال طی کردن  مسیر فروپاشی از درون است.

وی افزود: شیطان بزرگ به هر وسیله تلاش می‌کند مقاومت ما به خصوص جوانان را بشکند ولو به وسیله به انزوا کشاندن قوی‌ترین فوتبال آسیا یعنی فوتبال ایران؛ اما مدیران باشگاه‌های ایرانی با قاطعیت و عزتنمندانه موضع گرفتند و اعلام کردند که حاضر نیستند به هیچ قیمتی عزت و شوکت ایران اسلامی را زیر پا بگذارند و نتیجه هم گرفتند که به نوبه خودم از این مواضع تشکر می‌کنم.

 

...

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز