فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز:

برای سازماندهی جنگ رسانه ای از ظرفیت رسانه ها بهره مند شویم

۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۵:۲۷:۱۲
کد خبر: ۹۵۴۹۰۱
برای سازماندهی جنگ رسانه ای از ظرفیت رسانه ها بهره مند شویم
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز گفت: باید از تمامی نیروها و ظرفیت های استان البرز استفاده کنیم تا سازماندهی خوبی برای مقابله در این جنگ صورت گیرد، ضمن اینکه از تمام ظرفیت های بسیج نیز می توان بهره گیری کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ سردار سید یوسف مولایی با اشاره به اینکه ایران اکنون در جنگ رسانه ای قرار دارد، اظهار کرد: امروز مانند گذشته نیست که ایجاد یک عملیات روانی ماه ها به طول می انجامید، امروز در ثانیه مطلبی را به راست و یا دروغ به خورد مردم می دهند و ما اگر به این باور نرسیم که در این جنگ قرار داریم ، می بازیم .

وی با اشاره به ظرفیت های  حوزه رسانه درکشور اذعان داشت: باید با شناخت و به کارگیری این ظرفیت ها و استفاده از توانمندی های اصحاب رسانه به جنگ رسانه ای با  دشمنان رفت.

مولایی اضافه کرد: دشمنان در این فضا در کسری از ثانیه می توانند حق را به ناحق و ناحق را به حق تبدیل کرده و جای تروریست و آزادی خواه را عوض کنند،.

وی ادامه داد: آنان حماس و حزب الله را تروریست می نامند در حالی که حماس در خانه خود نشسته و کسی دیگر خانه اش را تصاحب کرده است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به اینکه آمریکایی ها به گروه داعش تلویزیون بدون سانسور داده اند، گفت: وقتی المنار و پرس تی وی یک خبر داغ را بر روی خروجی های خود قرار می دادند از طریق ماهواره قطع می شدند، اما هیچ وقت برنامه  داعش قطع نشد.

وی تصریح کرد: دشمنان تلاش کردند تا یک مساله جهانی مانند ترور سردار شهید قاسم سلیمانی را کور کنند و به همین دلیل در فضای مجازی هر کسی که در مورد این شهید مطلبی قرار می داد، مسدود می کردند.

 

...

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز