معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خبر داد:

دولت شدیدا پیگیر راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی تاکستان است

۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۲:۴۷:۰۷
کد خبر: ۹۵۵۲۶۱
دولت شدیدا پیگیر راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی تاکستان است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: دولت پیگیر راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان تاکستان است و دلایل لازم برای رفع ایرادات به زودی به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ عیسی قبادی روز شنبه گفت: اگرچه منطقه ویژه اقتصادی شهرستان تاکستان که از سوی مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید، اما شورای نگهبان ایراداتی به آن وارد کرد و این منطقه راه‌اندازی نشد.

وی با بیان اینکه دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی پیگیر رفع ایرادات و ذکر دلایل است، اظهار داشت: تا چند روز آینده دلایل و اصلاحات لازم از سوی استان قزوین به این دبیرخانه ارسال می‌شود تا راه‌اندازی این منطقه ویژه اقتصادی مجددا پیگیری شود.

قبادی تصریح کرد: راه‌اندازی و شروع به کار این منطقه ویژه سبب رونق اقتصادی در شهرستان تاکستان شده و به لحاظ تخفیف مالیاتی و خیلی از مزایا می‌تواند تولید و اشتغال را افزایش دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: شهرستان تاکستان قطب کشاورزی استان قزوین بوده و با تولید و صادرات محصولاتی مانند کشمش و انگور می‌تواند بیش از پیش از از ظرفیت منطقه ویژه اقتصادی برخوردار شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز