سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهر گرگان:

حمایت مادی و معنوی از بسکتبال دلیل نتایج خوب ماست

۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۹:۴۶:۳۸
کد خبر: ۹۵۵۴۷۶
سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهر گرگان گفت: این موج مثبت که در گرگان در خصوص بسکتبال بانوان بوجود آمده این چراغ را روشن کرد که برای نخستین بار در تاریخ بسکتبال بانوان گرگان این تیم در جمع چهار تیم برتر لیگ برتر قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان: نیکا بیک لیک لی در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص وضعیت تیم بسکتبال بانوان شهر گرگان اظهار کرد: لیگ برتر امسال با 12 تیم در دو گروه 6 تیمی برگزار شد که بیشتر تیم‌هایی که در گروه ما حضور داشتند تهرانی بودند و تنها تیم شهرستانی تیم نامی نو اصفهان بوده است.

وی ادامه داد: ما فقط در یک دیدار دور رفت به تیم نامی نو بازی را واگذار کردیم و خوشبختانه توانستیم با قرارگیری در صدر جدول به رقابت‌های پلی اف صعود کنیم و امروز نیز نخستین دیدار پلی آف را در مشهد برابر تیم آویژه صنعت پارسا به میدان خواهیم رفت.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان گرگان خاطرنشان کرد: در مقایسه تیم امسال با سال گذشته باید بگویم که تفاوت زیادی امسال با سال‌های گذشته دارد چون در سال‌های گذشته فقط تیم برای حضور در رقابت‌ها و بها دادن به تیم و جلوگیری از سقوط تیم به رده‌های پایین‌تر بسته می‌شد.

بیک لیگ لی تاکید کرد: اما امسال با توجه به حمایتی که شهردار گرگان داشته و نگاه مثبتی که ایشان به ورزش به ویژه ورزش محبوب و مردمی بسکتبال داشتند باعث شد تیم با شرایط خوبی راهی مسابقات شود.

وی اضافه کرد: مساعدتی که شهردار گرگان از این تیم داشتند برای نخستین بار در تاریخ بسکتبال گرگان بوده و تیم بانوان گرگان با تیم‌های بزرگی وارد رقابت شده که حمایت‌های مالی زیادی را از سوی نهادهای مختلف همراه داشته‌اند.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان گرگان تصریح کرد: از زمانی که خودم بازی می‌کردم و امروز هم که مربی هستم تاکنون این حجم از حمایت و حضور هواداران و خانواده‌ها را در سالن برگزاری مسابقه بانوان ندیده بودم و همه این‌ها به حمایت خوب شهردار گرگان و نتیجه بسیار خوبی که ناشی از همین حمایت‌ها مربوط می‌شود.

بیک لیک لی گفت: این موج مثبت که در گرگان در خصوص بسکتبال بانوان بوجود آمده این چراغ را روشن کرد که برای نخستین بار در تاریخ بسکتبال بانوان گرگان این تیم در جمع چهار تیم برتر لیگ برتر قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: بیش از 60 درصد قرارداد بازیکنان به ویژه بازیکنان غیربومی تیم که مهمان گرگان هستند پرداخت شد و خوشبختانه در این مدت اسکان خوبی هم داشتند و فکر می‌کنم قبل از اینکه تیم وارد مرحله نیمه نهایی و نهایی شود، پرداخت پاداش به بازیکنان می‌تواند انگیزه بازیکنان را برای کسب پیروزی مضاعف کند.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان گرگان تصریح کرد: تقاضا داریم سایر نهادها و مسوولان هم کنار تیم قرار بگیرند و حتی برای سال آینده این تیم قدرتمند را حفظ کنیم و سال‌های آینده هم یکی از تیم‌های حاضر در فینال باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز