معاون استاندار و فرماندار کرج:

با تبلیغات پیش از موعد انتخاباتی در دهه فجر برخورد شود

۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۹:۱۳:۰۷
کد خبر: ۹۵۵۶۱۶
با تبلیغات پیش از موعد انتخاباتی در دهه فجر برخورد شود
معاون استاندار و فرماندار کرج با تأکید بر ضرورت برنامه ریزی مناسبت های پیش رو در چهلمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی، از مجریان خواست جلوی هرگونه سوء استفاده از تریبون های عمومی برای تبلیغات پیش از موعد انتخاباتی گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ غفور قاسم پور صبح امروز در نشست هماهنگی برنامه های ایام الله دهه فجر کرج اظهار کرد: امسال دهه فجر با چهلمین روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی مقارن است و تلفیق این دو رویداد رنگ و بوی خاصی به برنامه های دهه فجر ۹۸ می بخشد.

وی افزود: یک هفته پس از دهه فجر نیز برگزاری انتخابات دوم اسفند را در پیش داریم که همزمانی آن با چله دوم انقلاب ضرورت برنامه ریزی هر چه باشکوه تر برنامه های دو ماه پایانی سال را می طلبد.

  معاون استاندار و فرماندار کرج با اشاره به اینکه 23 بهمن آغاز زمان قانونی تبلیغات داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی است، تأکید کرد: هیچ داوطلبی  حق تبلیغ پیش از موعد را ندارد.

وی ادامه داد: براین اساس بی طرفی کامل دستگاه های اجرایی ضروری است و مدیران سعی کنند خود را از هر گونه شائبه به دور نگه دارند چراکه طرفداری از نامزدی خاص در برنامه های این ایام و استفاده از اموال دولتی به نفع نامزدها خلاف قانون است.

قاسمپور همچنین عنوان کرد: نباید اجازه داده شود که ایام الله دهه مبارک فجر تریبون محافل و سخنرانی های تبلیغات انتخاباتی شود.

 

...

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز