مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی خبر داد:

ابلاغ ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبارات ورزشی سفر رییس‌جمهوری به استان

۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۲:۱۲:۳۲
کد خبر: ۹۵۵۷۵۲
ابلاغ ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبارات ورزشی سفر رییس‌جمهوری به استان
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: تاکنون، ۱۳۰ میلیارد ریال از مجموع اعتبارات تخصیص یافته سفر تیرماه امسال رییس‌جمهوری به بخش ورزش این استان ابلاغ شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ کوروش بهادری روز یکشنبه اظهار داشت: در سفر رییس جمهوری  به این استان بخش ورزش استان هشت مصوبه داشت که ۳۰ پروژه در قالب این مصوبات تعریف شده است.

وی کل اعتبارات سفر رییس جمهوری به استان در بخش ورزش را ۴۶۵ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: از مجموع این میزان ۲۲۰ میلیارد ریال برای سال ۹۸ و ۲۴۵ میلیارد ریال برای سال ۹۹ در نظر گرفته شده است.

وی افزود: بر این اساس، شرکت نگهداری و توسعه و تجهیز اماکن ورزشی متعهد شده  ۱۴۵ میلیارد ریال برای تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفره بجنورد و شیروان پرداخت کند.

وی گفت: ۵۰ میلیارد ریال از این میزان برای امسال و ۶۰ میلیارد ریال دیگر برای سال ۹۹ است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: همچنین از مجموع سهم این شرکت ۳۵ میلیارد ریال برای بازسازی ورزشگاه شیروان است که ۱۵ میلیارد ریال برای امسال و ۲۰ میلیارد ریال برای سال ۹۹ است.

بهادری خاطرنشان کرد: تا امروز از مجموع اعتبارت سفر ۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفره بجنورد و ۱۵ میلیارد ریال برای بازسازی ورزشگاه شیروان ابلاغ شده است.

وی از ساخت چهار پروژه ورزشی در رازوجرگلان با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال به عنوان دیگر مصوبات سفر یاد کرد که ۲۰ میلیارد ریال سهم سال جاری تا الان ابلاغ شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی یادآور شد: همچنین ۸۰ میلیارد ریال برای ساختخوابگاه ورزشی در این استان مصوب شد که تاکنون ۲۰ میلیارد ریال از ۴۰ میلیارد ریال سهم سال ۹۸ ابلاغ و تخصیص داده شده است.

وی اظهار داشت: مبلغ ۱۰ میلیارد ریال نیز برای پروژه های ورزشی در روستای حسن آباد اسفراین، سالن سنگنوردی شیروان، گود باستانی آشخانه، گود کشتی روستای امیرآباد بجنورد و سالن ورزشی روستای دهنه شیرین اسفراین تخصیص داده شده است.  

بهادری خاطرنشان کرد: برای تکمیل سالن ورزشی روستای امند مانه و سملقان و سالن رزمی اسفراین نیز ۱۰ میلیارد ریال تا امروز اختصاص یافته و خانه جوان بجنورد نیز پنج میلیارد ریال اعتبار گرفته است.

به گفته بهادری هم اینک ۱۰۰ پروژه نیمه تمام در این استان داریم که برای تکمیل آنها در شرایط فعلی افزون بر ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز