نماینده ولی فقیه در لرستان:

رسانه ها باید با تحقیقات میدانی و علمی به حل مشکلات استان بپردازند / تنها راه‌حل مشکلات اتحاد و وحدت همگانی است

۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۲:۱۶:۲۷
کد خبر: ۹۵۵۷۶۰
رسانه ها باید با تحقیقات میدانی و علمی به حل مشکلات استان بپردازند /  تنها راه‌حل مشکلات اتحاد و وحدت همگانی است
آیت الله سید احمدرضا شاهرخی گفت: دامن زدن به اختلافات و تک صدایی مشکلی از استان برطرف نمی‌کند و تنها راه‌حل مشکلات اتحاد و وحدت همگانی است.
به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛آیت الله شاهرخی  در جلسه دیدار اصحاب رسانه استان با نماینده ولی فقیه در لرستان ،اظهار کرد: اکنون در یک مقطع حساس تاریخی هستیم و هر تصمیمی که امروز گرفته می‌شود در سرنوشت کشور بسیار تاثیرگذار است.

او با بیان اینکه نقش رسانه در این ایام از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، افزود: صداقت، دانش و بصیرت اهل رسانه در این ایام بسیار تاثیرگذار است، رسانه با توجه به مسائل روز باید در شرایط فعلی فراتر عمل کند، مثلا وقتی دشمن در منطقه دست به چنین جنایاتی میزند رسانه در فضای مجازی می‌تواند حتی در صفحات مجازی سربازان آمریکایی و خانواده هایشان هم ورود کرده و به آنها نسبت به عواقب حضور در منطقه هشدار دهند.

آیت الله شاهرخی  با اشاره به مشکلات موجود در استان ،تصریح کرد: نمی توان تنها به یک یا دو موئلفه به عنوان عامل عقب افتادگی استان نگاه کرد بلکه عوامل مختلفی دخیل است در این میان رسانه ها باید با تحقیقات میدانی و علمی به این مسئله پرداخته و به جامعه آگاهی بخشی کند.

امام جمعه خرم آباد خاطر نشان کرد: البته مسائل و مشکلات فرهنگی در مدت کوتاه و چند روز و چند هفته برطرف نخواهند شد، باید در دراز مدت و با برنامه ریزی دقیق به آنها پرداخته شود.

او عنوان کرد: مطرح شدن مشکلات در نمازجمعه هم کارساز است اما کافی نیست و یک کمک همگانی می طلبد.

آیت الله شاهرخی گفت: در جهت رسیدگی به مشکلات استان کارگروه هایی ایجاد کردیم که این مسائل را به صورت کاملا تخصصی مورد بررسی قرار داده و بعد از آن به مجاری مخصوص هدایت میشوند.

او با بیان اینکه نماینده ولی فقیه رقیب روحانیون و مسئولان استان نیست ،تاکید کرد: نقش نماینده ولی فقیه پدرانه است‌، اگر چه مجری هم نیست اما نباید با اجراییات بیگانه باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز