رییس ورزش وجوانان پلدختر:

طرح ملی- ورزشی فجر تا نوروز در پلدختر اجرا می شود / ارتقای ورزش در سطح خانواده ها با اجرای طرح ملی فجر تا نوروز

۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۴:۰۲:۱۱
کد خبر: ۹۵۵۸۵۹
طرح ملی- ورزشی  فجر تا نوروز در پلدختر اجرا می شود / ارتقای ورزش در سطح خانواده ها با اجرای طرح ملی فجر تا نوروز
علی محمدنورعلیوند گفت: طرح ملی - ورزشی ایران فعال ، فجر تا نوروز در راستای ارتقاء و توسعه ورزش همگانی و ایجاد نشاط عمومی در پلدختر برگزارمی شود.

به گزارش خبرگزاری برنالرستان ؛  نورعلیوند صبح روز یکشنبه در نشست هم اندیشی با هیئت های ورزشی شهرستان پلدختر که با محوریت برنامه های دهه فجر برگزارشد ، اظهار کرد: هرساله به مناسبت های مختلف برنامه های متنوع ورزشی برگزار می شود که یکی از این مناسبت های مهم دهه فجر است لذا انتظار داریم هیئت های ورزشی با اجرای  برنامه های متنوع دهه فجر امسال را نیز باشکوهتر برگزار کنند.

 او با اشاره به برگزاری طرح ملی ایران فعال؛ ازدهه فجر تا نوروز ، افزود: این طرح ملی از ابتدای  بهمن ماه آغاز شده و تا 20فروردین ماه 99 ادامه دارد و انتظار است تا هیئت های ورزشی در این زمینه تلاش مضاعفی داشته باشند.

رییس ورزش وجوانان پلدختر گفت: برگزاری مسابقات ورزشی نظیر پیاده روی، دو چرخه‌سواری، کوهنوردی،دو همگانی، ورزش‌های تفریحی و ایستگاه‌های ورزشی در جشنواره‌ها از جمله برنامه‌های در نظر گرفته برای این طرح است.

نورعلیوند با اشاره به اهمیت این طرح در جهت تغییر سبک زندگی مردم به یک زندگی فعال ولزوم توجه به ورزش همگانی ،ادامه داد: با توجه به محتوای  عمومی این طرح مبنی براهمیت توجه به ورزش خانواده ها و اقشار مختلف جامعه لازم است هیئت هایی که دارای جنبه همگانی هستند از جمله هیئت ورزش های همگانی ، هیئت دوچرخه سواری ، هیئت ورزش های روستایی وبومی محلی،هیئت  کوهنوردی  ...براساس برنامه های مطرح شده هرهفته یک برنامه را در سطح بوستان ها ، پارک ها واماکن ومجموعه های  فرهنگی  اجرا کنند.

 او اضافه کرد: همچنین دستگا ه های اجرایی مربوطه باید در این زمینه پای کار بیایند و اداره ورزش وجوانان وهیئت ها را حمایت کنند.

رییس ورزش وجوانان پلدختر در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به لزوم توجه روسای هیئت های ورزشی به بحث بیمه ورزش کاران و بیمه مدنی ،تصریح کرد:  اگرچه سیل اخیر منجر به تخریب جدی در زیرساخت های ورزشی شهرستان وکند شدن سرعت افزایش سرانه بیمه ورزشکاران شد ولی لازم است به بحث بیمه توجه جدی شودواین خلاء را جبران کرد .

  نورعلیوند همچنین نظارت بر بحث شهریه ، اخلاق در ورزش ،بهداشت سالن ها واماکن ورزشی را از روسای هیئت ها خواستار شد .

 

 

نظر شما
پرونده ویژه