مدیر کل ورزش و جوانان گلستان در انتخابات هیئت رئیسه مجمع جوانان استان خطاب به منتخبان گفت:

لزوم توجه ویژه منتخبان به توانمند سازی افراد

۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۶:۰۲:۰۷
کد خبر: ۹۵۵۹۴۹
لزوم توجه ویژه منتخبان به توانمند سازی افراد
مدیر کل ورزش وجوانان استان گلستان به لزوم توجه ویژه افراد منتخب به توانمند سازی جوانان برای کسب جایگاه های آینده تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ بهمن طیبی در جلسه انتخابات هیئت رئیسه دومین دوره مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان خطاب به افراد منتخب این مجمع اظهار کرد: در صورتی که مجمع انتخاب شده اتحاد کافی نداشته باشد باعث آسیب پذیری خواهد شد، لذا  با کمک دستگاه های متولی و توان تمام دستگاه ها به خصوص اداره کل ورزش و جوانان استان میتوان در جهت حل مشکلات جوانان با هدف گذاری مناسب اقدامات شایسته ای انجام داد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان با تاکید بر لزوم توانمند سازی جوانان برای کسب کرسی های آینده تصریح کرد: توانمند سازی افراد موضوع مهمی است که باید افراد منتخب و دارای جایگاه به آن توجه ویژه ای داشته باشند تا حداقل زمانی که آنان دیگر در آن جایگاه نیستند افراد توانمند بتوانند مسیر آنان را ادامه دهند و یا حتی زمینه پیشرفت بیشتر را فراهم کنند و این افراد در واقع نتیجه قابلیت و فعالیت منتخبان قبل هستند.

وی با اشاره به لزوم افزایش روحیه نقد پذیری در افراد گفت: با پذیرا بودن نقد ها و عدم مقابله نشان میدهیم که حریم بزرگتری مد نظر ما می باشد و خیلی شخصی فکر نمیکنیم ضمن اینکه لازمه پیشرفت این است که در کنار نقد کردن بایستی پیشنهاد نیز ارائه شود.

وی با اشاره به قابلیت های خانه جوانان استان گفت: با وجود تلاش های صورت گرفته اما عدم استفاده کافی از ظرفیت خانه جوانان موضوع مهمی است که باید به آن پرداخته شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان در پایان بیان کرد: بایستی برای این مکان تقویم سالانه در نظر بگیریم و آن را از فضای درآمدزایی خارج کنیم و در صورت درآمد زایی در این مکان توسط برخی افراد و موسسات حق السهم خانه جوانان پرداخت تا در جهت برگزاری کارگاه و توانمند سازی تشکل ها در این محل استفاده شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز