رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس:

سیره پیامبر و ائمه بهترین سبک زندگی برای انسان امروزی است/ برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در دهه فجر

۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۷:۱۸:۰۲
کد خبر: ۹۵۵۹۷۰
سیره پیامبر و ائمه بهترین سبک زندگی برای انسان امروزی است/ برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در دهه فجر
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس ضمن گرامیدلشت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و دهه فجر از برگزاری برنامه های متنوع در این ایام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گنبدکاووس حجت الاسلام رضا دیلمی در جلسه ستاد شئون فرهنگی شهرستان گنبدکاووس به مناسبت دهه فاطمیه و فجر با اشاره به اینکه از کوتاهی و کم کاری برخی ادارات و نهادهای شهرستان در تکریم شعائر اسلامی گله مندیم، اظهار کرد، از همه نهادهای شهرستان تقاضا داریم تا در بزرگدلشت و ترویج این شعائر همت نمایند.

وی با تاکید بر اینکه مناسبت های دینی فرصتی طلایی برای ترویج باورهای اسلامی در مردم و به خصوص نسل جوان است، خاطرنشان کرد: سیره پیامبر اکرم (ص) و معصومین(ع) بهترین درس و سبک زندگی برای انسان امروزی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس از مراسم متمرکز عزاداری حضرت فاطمه (س) در روز چهارشنبه نهم بهمن ماه خبر داد و گفت: این مراسم از ساعت ۱۰ صبح در میدان مرکزی شهرستان گنبدکاووس برگزار میگردد.

حجت الاسلام دیلمی با بیان اینکه ممکن است شرایط جوی در روز برگزاری مراسم نامساعد باشد، تصریح کرد: در صورت بروز مشکل مراسم در مصلی امام جعفر صادق (ع) برگزار میگردد.

وی از تشکیل کمیته های هفده گانه ستاد دهه فجر شهرستان گنبدکاووس خبر داد و گفت: برای دهه فجر برنامه های متنوع فرهنگی پیش بینی شده است که با حضور مردم در نقاط مختلف شهری و روستایی برگزار میگردد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس برنامه اصلی دهه فجر سال جاری را حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دانست و گفت: این واقعه با چهلمین روز شهادت سردار عزیز سپهبد قاسم سلیمانی مقارن شده که فضاسازی از سوی ادارات، نهادها و اصناف ضروری میباشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز