نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج:

اولین قدم در کار تشکیلاتی، داشتن اخلاص است

۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۰:۳۱:۰۸
کد خبر: ۹۵۶۱۶۳
اولین قدم در کار تشکیلاتی، داشتن اخلاص است
نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج اولین حرکت تشکیلاتی را داشتن اخلاص دانست و گفت: کاری که اخلاص داشته باشد، ثمره داشته و داشتن اطلاع و آگاهی در قدم بعدی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ آیت ا... حسینی همدانی در جمع فعالان فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با تأکید بر لزوم داشتن ساختار تشکیلاتی در اقدامات فرهنگی جامعه اظهار کرد: در فضای کنونی جامعه یکی از اولین اقدامات فرهنگی موثر این است که به عنوان دستورالعمل تبدیل تهدیدات به فرصت ها را مدنظر قرار دهیم.

وی ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، زندگی ایشان را به عنوان الگویی برای مسلمانان به ویژه فعالان عرصه فرهنگی عنوان کرد و گفت: مباحثی که زهرای اطهر(س) در طول زندگی ارزشمند خود دارند می تواند تبیین کننده مسیر فعالیت های فرهنگی در جامعه اسلامی باشد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به ابزار رسانه به عنوان یکی از ابزار مهم اطلاع رسانی در جامعه بیان داشت: در ابعاد مختلف جنگ دشمنان در جامعه امروز، جنگ رسانه ای نیز قابل توجه است که رسانه در این میان می تواند به عنوان بهترین وسیله برای حفظ و احیای ارزش های اسلام و نظام مقدس اسلامی به کار گرفته شود.

وی با توضیحات مشروحی پیرامون خصایص معنوی و فضایل حضرت فاطمه زهرا(س) تصریح کرد: رسول گرامی اسلام که جز وحی سخن نگفته است، در مورد دختر خود تعاریفی را به کار برده که قابل فهم برای هر کسی نیست؛ بلکه نیاز به توجه و دقت فراوانی دارد.

حسینی همدانی خاطرنشان کرد: هر یک از نیروهای فرهنگی باید نسبت به وظیفه خود فهم درست و دقیقی داشته و با کسب اطلاعات دینی و اجتماعی خود با برنامه مطالعاتی مستمر، عمیق و دقیق، دانسته های خود را در مورد متون اسلامی نیز افزایش دهند.

وی با اشاره به وجود نمادها و بندهای تشکیلاتی در قرآن و نماز گفت: در نماز تبعیت از امام جماعت، تمرین می شود و نمازگزار درمی‌یابد با اقتداء به امام ابتدا مقدمات و اقتضائات نماز را در خود محقق نموده و سپس به اقامه آن بپردازد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج نیز طی سخنانی ضمن ارائه گزارش مختصری از عملکرد واحد کرج در سال جاری، به پیشرفت های علمی، فرهنگی و آموزشی این دانشگاه اشاره کرد.

دکتر محمدحسن برهانی فر با اشاره به آمار طرح های درآمدزای دانش بنیان در واحد کرج، آمار جذب دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در واحد کرج در سال 98 و سایر برنامه و فعالیت های علمی، پژوهشی، فرهنگی، اقتصادی و آموزشی، ابراز امیدواری کرد: دانشگاه در رسیدن به اهداف تعریف شده و خدمت هرچه بیشتر به جامعه موفق بوده و برکات فعالیت ها و خدمات فرهنگی در دانشگاه ساری و جاری باشد.

گفتنی است نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج در پایان این نشست، با حضور در مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با نثار شاخه های گل و قرائت فاتحه به ارواح طیبه شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کرد.

  همچنین از تابلوی سالن اجتماعات مرکزی این دانشگاه که با نام پرافتخار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مزین شده است، رونمایی به عمل آمد.

سالن اجتماعات شهید قاسم سلیمانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با ظرفیت بیش از 750 نفر یکی از بزرگترین و مجهزترین سالن‌های اجتماعات در استان البرز و شهرستان کرج محسوب می شود که میزبان بسیاری از رویدادها و برنامه‌های مهم علمی و فرهنگی در این شهر می باشد.

امام جمعه در دانشگاه 1

 

...

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز