به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

۳۵۰کوهنورد ایرانی به قله سبلان صعود می‌کنند

۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۰:۳۳:۱۵
کد خبر: ۹۵۶۱۷۲
۳۵۰کوهنورد ایرانی به قله سبلان صعود می‌کنند
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت : 350 کوهنورد از سراسر کشور به قله سبلان صعود خواهند کرد .

به گزارش برنا،محمدرضا برادران با اعلام این خبر گفت : به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و براساس هماهنگی‌های انجام شده صعود سراسری به قله سبلان با حضور 350 کوهنورد از استان‌های مختلف 10 و 11 بهمن ماه سالجاری انجام می‌شود.

او با اشاره به ظرفیت‌های کوه سبلان برای جذب ورزشکاران و کوهنوردان از مناطق مختلف کشور تصریح کرد : قله چهار هزار و ۸۸۸ متری سبلان همواره از کوه‌ها و قله‌های مورد توجه کوهنوردان در طی سال ها بوده است و ماهم باید از این ظرفیت بزرگ بهره ببریم ودر فصول مختلف میزبان کوهنوردان از سراسر کشور حتی خارج از کشور شویم .
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه از این تعداد کوهنورد 55 نفر اردبیلی است خاطرنشان کرد : کوهنوردانی از تمامی استان دراین صعود حضور خواهند داشت. کوهنوردان پنجشنبه 10 بهمن از اردبیل به سمت شابیل حرکت کرده و جمعه صبح از مسیر شمال شرقی به قله "سلطان ساوالان" صعود می کنند .
برادران گفت : به لحاظ تامین امنیت و حوادث احتمالی هماهنگی های لازم با مسئولان و ادارات مربوطه صورت گرفته است.همچنین در کنار این صعود همایش تجلیل از پیشکسوتان ، پیشگامان و خادمین کوهنوردی کشور برگزار و از 11 کوهنور کشور با حضور رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعود های ورزشی و مسئولان استانی تجلیل می شود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز